lifeisgreen

Alla inlägg under september 2010

Av gabby ♥ - 27 september 2010 08:26

Heej alla bananer :D

Jag dricker banansmoooothie, haha.

Jag sitter bredvid Ebba och kollar tv, snart börjar skolan, buhu! :(

Ja  men, kolla andra bloggen också om ni vill, www.gabbystyyle.devote.se

så är ni fina bananer   




KRAM

Av gabby ♥ - 27 september 2010 08:26

Heej alla bananer :D

Jag dricker banansmoooothie, haha.

Jag sitter bredvid Ebba och kollar tv, snart börjar skolan, buhu! :(

Ja  men, kolla andra bloggen också om ni vill, www.gabbystyyle.devote.se

så är ni fina bananer   




KRAM

Av gabby ♥ - 25 september 2010 15:27

Hej igen ,

gjorde en ny header, för jag har ingenting att göra.

ni får gärna rösta i min omröstning,

för än så länge, är det bara 7 stycken som har röstat.


Men ja, tipsa gärna era kompisar om min blogg!


Puss&hej

Av gabby ♥ - 25 september 2010 13:26

Hej!

har inget att göra så jag bloggar här :D

Jag har tråk, för jag fick inte spela match idag, bu.

men ja, jag sitter och lyssnar på musik.

Lollipop, haha.

man blir glad av den!

Snart ska pappa åka och köpa McDonald's, muuuuums!

thihih, jag gillar hamburgare :3

Men ni ska få en bild, som jag gjorde nyss.

Eller kanske några stycken förresten..


          



Vad tycks? 

Kommentera eller skicka gärna en fråga.


Pusshej!

:$

Av gabby ♥ - 24 september 2010 16:32

hej ..

jag tänker lägga in inlägg lite då & då..

men dagens citat, som jag bara tar idag tror jag,

blir :

" man är aldrig nere med en ballong "

- Nalle Puh

 

:$



hejjj .

Av gabby ♥ - 3 september 2010 22:45

Dålig uppdatering, oh yes ! ;)


Har inte tänkt på bloggen alls.. :s

Nu sitter man och kollar på tv och tråååkar!

Längtar tills imorgon, 

för då ska jag ha sovis med min Majjonääääs! :D

eller .. ja, Wilma :)

lääääängtar! (L)(L)(L)(L)

Vi ska ha det bäst :D

som alltid :) (y'


jaja, glöm inte nya bloggen!


www.gabbystyyle.devote.se  (a' §


Pusshejj! ((;

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards