lifeisgreen

Alla inlägg under februari 2011

Av gabby ♥ - 28 februari 2011 17:14

Hej.

Ni får räkna med att det inte kommer bli alls lika bra uppdatering denna veckan, p.g.a skolan, läxor, osv.

Men jag ska försöka blogga så fort jag har tid till det.

Nu ska jag iallafall sticka till träningen,

kram.

Av gabby ♥ - 28 februari 2011 17:14

Hej.

Ni får räkna med att det inte kommer bli alls lika bra uppdatering denna veckan, p.g.a skolan, läxor, osv.

Men jag ska försöka blogga så fort jag har tid till det.

Nu ska jag iallafall sticka till träningen,

kram.

Av gabby ♥ - 27 februari 2011 17:44

Hej!

Helgen har varit jättemysig, med massa godis, skratt och för mig och Rebecca, Super Mario Bros, haha.

Hon spelade det, så tog jag fram mitt också så blev vi som fastklistrade.

Genrepet på Melodifestivalen var roligt, Kommer berätta mer sen.

Det var ju bra att Nicke Borg gick till final! Han var riktigt bra, en utav de bästa som har tävlat hittills, eller vad tycker ni?

Min data har jääääättelågt batteri så den stängs av när som helst,

så det kommer ett inlägg senare.

Puss

Av gabby ♥ - 25 februari 2011 16:15

Hej.

Åt nyss en skål med risifrutti och drack ett glas juice.. ingen bra kombination, hehe.

Åsa och Rebecca kommer och hämtar mig snart, så åker vi och hämtar upp mamma , och sen bär det av mot melodifestivalen!

Men ha det bra, kram ♥

Kvällens outfit.

(dagens var bara mjukis, ett linne och en kofta.) 

Av gabby ♥ - 25 februari 2011 14:07

Nu har jag nyss duschat.

Ska föna håret alldeles strax, och sen ska jag locka det.

ha det bra ♥


 

Av gabby ♥ - 25 februari 2011 13:20

Hej.

Vaknade ungefär samma tid idag, klockan tio. Idag ska jag ju som sagt till genrepet till Melodifestivalen, med Rebecca och Åsa, kuligt!

Har massor att göra nu på eftermiddagen, så det kanske inte kommer bli så bra uppdatering som jag sa.

Jag måste duscha, göra mig iordning, äta lite, osv.


Förresten nu när jag tänker efter, eftersom Rebecca och hennes mamma är här tills på söndag kanske jag inte gör så många inlägg.


Kram.

  ni har sett bilden innan, jag vet.


Av gabby ♥ - 24 februari 2011 22:22

nu går jag och gör mig iordning, ska lägga mig och läsa lite, godnatt.

Av gabby ♥ - 24 februari 2011 21:00

hejhej.

förlåt för mitt dåliga uppdaterande idag, men jag har ju varit hos mimmi. 

Nu sitter jag och äte glass tihi, eller ja.. den är snart slut..

Imorgon är jag hemma, för jag ska ju till Genrepet på melodifestivalen imorgon, så det blir kanske några inlägg.

Men jag ska göra annat än att bara sitta vid datorn, haha.

Ja, nu ska jag plugga lite kinesiska, som jag inte hann idag, hehe..

kramiiis


   bild från universeum.


Lånade ju två Petter Lidbeck böcker igår, idag läste jag ut den ena, som hette Den giftiga ormen. Den var faktiskt riktigt bra, oväntat, haha.. Nej men Lidbeck skriver vääldigt bra. Rekommenderar hans böcker!

Det var egentligen inget viktigt, bara kom och tänka på det när jag såg denna bilden hehe.

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards