lifeisgreen

Alla inlägg under december 2011

Av gabby ♥ - 31 december 2011 13:34

FÖRLÅÅÅÅÅÅT FÖR ATT UPPDATERINGEN VARIT SÄMST, men jag har inte orkat bry mig om att blogga (a)

Idag är det iallafall den 31 december, sista dagen på året. Året har verkligen gått skitsnabbt rent ut sagt. Kommer ihåg för exakt ett år sen idag, ( eller klockan tolv egentligen , menmen ) så satt jag framför datorn i soffan med mamma och pappa och beställde min systemkamera.. Haha, känns ju som förra månaden egentligen? Men jaja, börjar bli taggad inför 2012 nu, har funderat ut mitt nyårslöfte och allt, eller kanske inte löfte eller så, mest mål men samma sak egentligen? ;) Vad ska bli ert nyårslöfte? Om ni ens har kommit på något, eller ens tänkt tanken..


Igår slappade jag iallafall hela dagen, läste i 'Det är så logiskt alla fattar utom du' , ännu en bok jag fick i julklapp, läste tyvärr ut den samma kväll, haha. Men den var bra iallafall! Hände egentligen inget speciellt, pappa kom hem med mc Donalds vid lunch och sen kommer jag inte ihåg vad jag gjorde, haha. Runt fem gick jag ut och gick en runda med pappa och sen vid sju någon gång kom Ebba. Vi spelade kort, fånade oss, hon kollade på medan jag åt haha, och sedan satt vi och mina föräldrar och berättade spökhistorier, sen när Ebba gick hem (runt nio någon gång) så var det ju beckmörkt och då gick jag och Ebba och skrämde upp varandra haha.

Fram till nu har jag, mamma och pappa bara slappat. Blir bara vi tre ikväll, kanske inte jätteroligt men mysigt! Kommer äta gott och så, och sen vid sju visar de fortsättningen på Harry Potter som absolut inte får missas, haha. Har inte gillat de tidigare eftersom jag inte ens gett de en chans, men när jag väl såg de så är de jättebra, haha ;$


Nu ska jag sluta babbla, hör av mig senare, men nyårsoutfit och allt, ha det bra! ♥


Sanna tyckte också jag skulle lägga upp bild på mina naglar, haha så här får ni!

förpackningen & sen resultatet:
    

även bild på ringen jag fick från Ebba i julklapp, grymt snygg eller hur?

Av gabby ♥ - 29 december 2011 19:03

sjukt bra låt, tycker alla ska lyssna på den, vilken röst asså. Och texten... ♥

Har nästan precis ätit en mannafrutti och lite choklad (schh..) och ska strax sätta på någon film tror jag. Imorgon var det tänkt att vi fem tjejer som umgås i klassen skulle byta julklappar men sanna kunde tydligen inte så det blir väl någon gång nästa vecka kanske. Ska som sagt sätta på en film på datorn nu tror jag, så vi hörs senare!


Av gabby ♥ - 29 december 2011 10:30

Hej, vaknade vid tio ungefär, och läste ut min bok, *sadface* får se vad jag gör idag, orkar inte tänka efter om jag har något bestämt. Nu sitter jag och kollar på asterix o obelix, haha gulligt.... Eftersom jag bloggar från mobilen får ni ingen bild. Pöss

Av gabby ♥ - 28 december 2011 21:32

 

Var inget kul på tv ikväll så tråkig som jag är dissar jag mamma och pappa och sitter framför datorn istället. Ska nog spela lite Sims vilket var jättelänge sedan..! Men bloggar imorgon, ska försöka få tag på någon rolig som jag kan träffa, alla är ju upptagna..! pöss

Av gabby ♥ - 28 december 2011 19:55

jag kan aldrig vara seriös på bilder!

Go'kväll! Eller nä det lät lite halvfånigt.. idag var jag och mamma på familia och skulle kolla efter en jacka till mig. Hittade många fina och blev lite svårt att väljai slutändan men jag köpte tillslut en som jag är jättenöjd med iallafall! Köpte även en till earcuff, skitcool! Fick en till pyjamas från Gina Tricot eftersom de var så otroligt sköna och sen fick jag en kofta därifrån också. Köpte också varsitt paket lösnaglar som vi just fixat och slutresultatet blev väldigt fint! Lite svårt att skriva med dem bara, haha. Men det är väl en vanesak antar jag! Nu ska jag kolla om det hänt något roligt på facebook sen myser jag väl antagligen i soffan resten av kvällen.

Av gabby ♥ - 27 december 2011 22:56

om ni inte ser det nya, tryck 'f5'.

det blev lite skillnad iallafall. blev inte så avancerat eller vad tycker ni? brukar alltid lägga ner så himla mycket tid på mina headers men kände att jag bara ville ha en enkel nu. inte den bästa men det får duga för så länge. Får se om jag behåller det röda (det är ju trots allt jul) eller om jag byter till en mer grå-lila nyans. lämna en kommentar om hur du tycker det ska se ut! nu går jag och lägger mig, är sjukt trött, har bara segat framför skärmen idag och det blir man ju inte direkt piggare av... aja, men godnatt vi hörs imorgon!

 

Av gabby ♥ - 27 december 2011 19:50

 bild från igår

Har nyss käkat risgrynsgröt och sitter nu och redigerar ett par bilder jag tog idag, kan inte säga att de blev bra, men behövde verkligen nya bilder. Ska försöka fixa något med designen, tror inte jag lägger ner så mycket tid på den som jag brukar göra och det blir nog inte så stor skillnad heller, headern ska bytas ut samt ändra till lite mörkare design så man får en mer "juligare" känsla. Aja, nog om det! Ska som sagt fixa lite med bilderna och bloggen och sen platsar jag mig i soffan!

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards