lifeisgreen

Alla inlägg under december 2011

Av gabby ♥ - 27 december 2011 14:35

Hej! Igår var vi som sagt uppe i Tidaholm över dagen. Jobbigt att åka redan halv åtta och komma hem vid nio på kvällen ungefär, men mysigt var det när vi var där iallafall! Åt god mat och firade gammelmoster! Fick även lite julklappar, men orkar inte fota de just nu. Nu ska jag fota lite, hörs sen! puss ♥

 

Av gabby ♥ - 25 december 2011 21:59

Hej! Hela dagen har i princip gått ut på att kolla på tv, myst med familjen exakt hela dagen. Igår kollade vi kalle anka och jag blev sjukt nöjd med allt jag fick sen på kvällen! Hade önskat mig ett objektiv och ett stativ till kameran men trodde aldrig jag skulle få det, eftersom det är så dyrt, så det kom verkligen som en överraskning! Idag gick två Harry Potter filmer på tv så de kollade vi på (har typ aldrig sett de förut, bara två de första...) Den senaste vi var med i var ju Rob Pattinson med i, och sååååå synd att han dog... Aja, såg nyss på Evan den allsmäktige också så snacka om chill dag! Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det att träffa John Blund, ska nämligen upp tidigt imorgon, ska upp till mammas moster över dagen för hon fyller  år och där är även morbror, hans fru, deras hund, mormor, hennes man och "mosters" man! Är bara borta över dagen så ska se om någon vill gästblogga åt mig. Nu måste jag skynda mig, vi hörs! ♥

 

Av gabby ♥ - 25 december 2011 17:54


4 böcker   
pengar och presentkort på Gina Tricot, 200:-  

     

sport-BH  

jättegullig pyjamas   

två baslinnen  

KP- läsning  

SPA, ansiktsbehandling  

plattång      

notställ  

MITT ÄLSKADE KAMERA STATIIIIV! :D


Och sen fick jag en ring, t shirt och ett jättefint halsband av Ebba! Men orkar inte fota det för jag har på mig det nu! hoppas alla hade en toppenjul och att alla blev nöjda med sina julklappar, för det blev verkligen jag! uppdaterar mer sen, puss ♥

Av gabby ♥ - 24 december 2011 11:25

(ska försöka fixa med designen och byta ut headern så att det blir lite julkänsla, så snart som möjligt!)

Av gabby ♥ - 24 december 2011 11:18

~07  
Gooooodmorgon & Gooooood Jul! Vaknade vid elva idag (hehe, woopsie) och ska nog strax gå ner och äta frulle. Kommer nog inte blogga mer idag, förrän sent på kvällen för vill vara social idag, haha. Igår när mamma kom hem från jobbet så hade hon en riktig mistel med sig hem från jobbet som nu hänger i dörröppningen, hahha gulligt! Hoppas alla njuter av att det är julafton idag trots att det inte är snö! Nu ska jag äta frukost och kolla på julkalendern, visar det jag fått antingen senare ikväll eller imorgon under dagen. GOD JUL ALLIHOPA!


Av gabby ♥ - 24 december 2011 00:00

                                                

GOD JUL! HOPPAS NI FÅR ALLT NI ÖNSKAR ER!   

Av gabby ♥ - 23 december 2011 21:09

         

 

kommer ihåg det som igår, haha så små vi va mimmi! ♥

 

         

 

lite "nyare" bilder på oss, saknar dig sötis!

Av gabby ♥ - 23 december 2011 19:08

 

Sitter och degar som vanligt framför datorn med musik på högsta volym och kom precis på att jag missade julkalendern. Men måste dammsuga mitt rum nu, så tar tag i det senare. ville bara uppdatera eftersom jag varit så dålig med det de senaste dagarna. kramar ♥

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards