lifeisgreen

Alla inlägg under april 2011

Av gabby ♥ - 29 april 2011 16:58

Hej!

Kom hem för kanske en timme sen snart? Var hos frissan, klippte upp det lite mer.

Orkar inte blogga nu, sorry, men inlägg kommer nog senare.

Ha det bra, pussisar och kramisar.


 

Av gabby ♥ - 28 april 2011 19:33

Hej!

Idag var man på Burger King med Emma, Ida och Sanna, vi hade skitkul!

Sen efter det stack Ida hem och då gick jag, sanna och emma till Coop och handlade fanta, muuuuuuuuuums. Sen gick emma hem till sig och jag sanna hem till oss. Och jag åt lite glass, ännu godare! :D

Och  nu sitter jag här och kollar på 2 and a half men. 

Sen ska jag nog lgga mig i sängen och kolla på film. 
Men ja , kommer nog ett inlägg imorgon, vi hörs.


   

Av gabby ♥ - 26 april 2011 19:52

Tjolahoppsan!

Nu kollar jag på Two and a half men, och ska strax börja lite på SOläxan. Den enda läxan denna veckan, men jag tänkte om jag blir klar med den så fort som möjligt, har jag ju mer lediga dagar? :)

Men ja, snart är det Huset fullt av hundar så lär väl bli distraherad av det istället, haha. Imorgon är det ju skola, och sen handboll, så jag kommer inte kunna blogga , tror jag.

Kanske gör ett tidsinställt inlägg, om jag hittar hur man gör.. haha ;))

Men ja, ha det bra!

Kraaam .



(ni får ingen bild, för det funkar inte?)

  

Av gabby ♥ - 26 april 2011 19:52

Tjolahoppsan!

Nu kollar jag på Two and a half men, och ska strax börja lite på SOläxan. Den enda läxan denna veckan, men jag tänkte om jag blir klar med den så fort som möjligt, har jag ju mer lediga dagar? :)

Men ja, snart är det Huset fullt av hundar så lär väl bli distraherad av det istället, haha. Imorgon är det ju skola, och sen handboll, så jag kommer inte kunna blogga , tror jag.

Kanske gör ett tidsinställt inlägg, om jag hittar hur man gör.. haha ;))

Men ja, ha det bra!

Kraaam .



(ni får ingen bild, för det funkar inte?)

  

Av gabby ♥ - 26 april 2011 17:58

VECKANS BLOGG 


förlåt för att det kommer sent, men men .. har inte tänkt på det!


MIMMI FRANKE


&


HANNA SANTESSON


grattis!



"riktigt" inlägg kommer senare, ha det bra.

Av gabby ♥ - 26 april 2011 07:13

Godmorgon.

Vaknade vid sju ungefär och nu sitter jag och äter frukost. Börjar tjugo i nio idag, så jag har inte direkt bråttom. Jag trodde det skulle vara svårare att gå upp idag, men det var rätt lätt faktiskt.


Så, nu ska jag fortsätta äta frukost, tror jag bloggar när jag kommer hem, om vi inte har några läxor.

Ha det bra, kram.


 

Av gabby ♥ - 25 april 2011 20:33

1.  2.

   

3.  4.

   

5.


 


you know what to do!

Skriv bara numret på bilden ni röstar på!

och kom ihåg, ni får rösta på två, om ni vill. 



good luck!

Av gabby ♥ - 25 april 2011 20:13

Körslaget nudå..

Heja  Team Gabriel!

rööööööösta?! :D

haha bara för att mamma känner en i kören xd

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards