lifeisgreen

Alla inlägg under april 2011

Av gabby ♥ - 25 april 2011 13:51

Hejsan Hoppsan!  

Nu sitter jag här med Emma och vi käkade nyss grillad korv, nomnom.

Senare ska vi antagligen cykla bort till Sommarköket och köpa glass. Verkar som om det är min otursdag, slår mig hela tiden! :(

Solen lyser idag med, (vilken överraskning) och kommer (om tidningen har rätt) göra det hela veckan också.

OCH VET NI VAD? DET ÄR 9 DAGAR KVAR TILLS LILLA JAG BLIR 13! ^^

mehehe :3

Nu ska vi gå ut och göra ingenting, ha det bra!

Hejsvejs!


   

Av gabby ♥ - 25 april 2011 09:17

Godmorgon. Vaknade för ungefär en halvtimme sedan och åt nyss frukost. Idag vet jag inte vad jag ska göra, det är ju fint väder, så jag är väl ute. Tror vi skulle cykla bort till Sommarköket senare, mysigt! Fick just reda på att jag skulle rensa ur mina vinterkläder ur min garderob, men det går nog snabbt.

Nu ska jag göra mig iordning, rensa min garderob, sen ska jag ligga ute i solen och läsa!  

Hörs senare, kramisar.


   


Av gabby ♥ - 24 april 2011 22:48

       som senare ändrades till ...

 

Av gabby ♥ - 24 april 2011 21:28

Mimmi (mimmisfoton.bloggplatsen.se)

vilken är din favorit månad och varför den ? :)

svar: Jag gillar nästan alla månader på året. Men om jag måste välja, så blir det maj, eftersom det är den månaden jag fyller år, och att det är den månaden som sommarvärmen börjar komma. I år är den ju tidig, men annars. Den andra är nog juni. Därför att det är den månaden man slutar skolan, och man tänker att man har ett helt skolfritt sommarlov framför sig, med massor av skratt, glass, sol och bad! och för att juni låter så fint haha.

Kram.


Emma (emmasbilder.bloggplatsen.se)

vad är din favorit färg ? (L)

svar: Jag gillar egentligen alla färger, men tycker att svart, vitt och grått är rätt trista färger om man inte blandar ihop de med en lite gladare färg. Men för övrigt gillar jag de mer färgglada färgerna. Mina favoriter är just nu grön, ljusblå, rosa och gul. 

Kram.


Emelie (emelieanna.bloggplatsen.se)

Tål du allting? 

svar: Om du menar mat, så ja, jag tål allting. Men om du menar förövrigt så är jag allergisk mot mögel, och fick reda på det förra året.

Kram.



Fick in väldigt lite frågor. Och det är jag rätt besviken med, menar inte att skryta, men jag vet att jag har mer än tre besökare.


Av gabby ♥ - 24 april 2011 13:21

Hejhopp!

Just nu sitter jag här hos Wilma och vi var nyss på Brunnen och handlade lite glass. Gott! Det är riktigt fint sommarväder idag!! Det gillas!  

Vi ska strax ut på en liten fotorunda så jag ska sticka nu, kommer sääääkert ett inlägg senare, hörs!


Och glöm inte att idag klockan 20.00 får man inte längre skicka in bilder till tävlingen!

några smått gamla bilder.. 

           

fast den sista är tagen idag haha.. 

Av gabby ♥ - 23 april 2011 14:21

hoppsan, glömde säga att jag ska prova och köra med 'Dagens outfit', kanske vore nåt? haha. förmodligen kommer jag köra med det i nån vecka och sen är det bortglömt. 

+++++++++++++++++ att om det är något ni tycker skulle vara kul att börja med här på bloggen, eller om jag ska börja med något annat "dagens.." så släng in en kommentar!


/ Jag avslutar frågestunden imorgon.. har fått alldeles för lite frågor!

Och sista chansen att skicka in bild till tävlingen är imorgon, klockan 20.00 Sedan får man rösta, PÅ TVÅ BILDER.


och en till sak, imorgon bitti ska jag hjälpa till att städa på Norrehed, men det går väl rätt snabbt, såg att det var några andra som städade igår, men ja får se, sen är jag med Wilma, så räkna inte med toppbloggning från min sida!


Kramiiiiis.


 

Av gabby ♥ - 23 april 2011 13:58

Hej!

Skäms för att det inte har varit någon bra uppdatering, alls..!

Men, igår åkte vi ner till Örby ängar och fotade, grillade korv, och hade allmänt mysigt. Minus på det var ju att det spänner så otroligt mycket i mina tänder, så jag vart ju lite småsur där vid lunchen. Sen på kvällen,målade vi ägg, åt vi, spelade spel (Secuense (?)) och sen så pickade vi våra ägg! Bild på mitt ägg som jag målade kommer under.. Tyvärr gick det ju inte så bra för mig .. :( Men det var kul ändå!

Kan inte fatta att det är så FRUKTANSVÄRT VARMT!?!?! Rena sommaren redan, om det är så här varmt nu, hur blir det då i sommar? :D

Jaja. Idag åt vi frukost och lunch utomhus, häärligt. Sen fick jag testa morfars zoomobjektiv, och jag bestämde mig för att önska mig ett sådant i present! Dock, kostar det 'host' 6000 kronor.. 

Men önska kan man ju alltid, även om det inte slår in! ;)

Kom på att det bara är 11 år tills lilla jag blir tonåring! :D

Nu har jag överfört bilderna till datorn och ska dela med mig av några till er! 

STORT COPYRIGHT


enjoy!

                                                 

ikväll ska vi till några kompisar, tar nog med mig kameran. Ska till någon konstnär som målat loggan av Sweden Rock, och sen ska vi nog grilla hemma hos dem. 

Därför skulle det inte förvna mig om det inte blev så bra bloggning...


Ha det bra, kram!



BTW, har gjort ny omröstning, var snäll och rösta! 

Av gabby ♥ - 21 april 2011 19:52

Hej!

Förlåt för att jag inte bloggat idag, men jag hade ju somsagt sovis med Ebba igår till idag, kul!

Vi åt lite, och sen kolla vi på tv och satt vi datorn lite tills vi var trötta, så gjorde vi oss iordning och låg och läste ett tag. Somnade, och blev väckta idag klockan nio av mamma, åt frukost, gjorde oss iordning och stack vi till stan och jag gick till tandläkaren, bytte såna bågar. Så nu är de mycket grövre, typ. Efter det stack mamma till sin sån praktikplats som hon ska va hos i några veckor, och jag och Ebba gick på stan och shoppade lite. Blev inte så mycket, Ebba köpte ett jättesött linne och jag köpte en tröja, som jag har tagit foto på, men ska visa det någon annan dag, orkar inte nu.  

Sen behövde vi typ växla en hundralapp till typ 20-lappar, och 50-lapp, och sånt, så vi gick in till Lagerhaus och köpte godis, haha. Jag köpte typ ett sånt choklad där det stog en rolig text på , och såna godis tabletter. Kommer också bild på det sen. Efter stan tog vi bussen hem och sen kom min morfar och hans fru. Vi fikade lite, sen stack jag till KG och vart där ett par timmar. efter det stack jag hem och åt och nu sitter jag här.

Och ikväll bär det ju av till Blåkulla!


Ha en trevlig påsk, om jag inte bloggar på några dagar, men det gör jag säkert haha.


Ha det bra , kram


 

google    

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards