lifeisgreen

Alla inlägg under juli 2011

Av gabby ♥ - 31 juli 2011 18:25

Många inlägg både idag och igår, men har (tillskillnad från tidigare dagar i veckan höhö) haft lust och blogga hela tiden! :)

Ville bara säga att jag väntar på att min kamera ska ladda färdigt och sen ska jag nog äta och efter sticker jag ut med julia ett tag och tar lite modell/sommarbilder.

hörs nog senare ikväll.

sitter och proppar i mig marabou choklad, nyttigt

 

Av gabby ♥ - 31 juli 2011 17:53

Hur blev klockan så mycket? hehe, sen jag bloggade låg jag ute i solen i bikini och shorts och läste. Än så länge är boken bra! Fick lite färg ser det ut som, hoppas iallafall det. Jag är blek som tomtens lilla skäggggggggg

aja nu ska läsa lite bloggar sen ska jag försöka hitta nån att va med som iiiinte är bortrest :(


   bild från ibörjan av sommaren

Av gabby ♥ - 31 juli 2011 17:22

  ser ut som om jag är typ fem eller nåt

Av gabby ♥ - 31 juli 2011 12:49

Hej! Vaknade idag vid nio och kunde inte somna om. Låg och läste ett tag och gick sen ner för att äta frukost. Hade bara några sidor kvar i min bok, så jag läste ut den. Den ska nämligen lämnas in imorgon!

Har egentligen inget att säga mer än att idag blir en slappdag. Ville bara slänga in ett inlägg. Nu ska jag sätta mig i solen och börja på min nya bok, Fallen Ängel heter den, någon som läst den och tycker den är bra?? Iallafall, ni får den där bildgrejsimojsen senare

   bild från festivalen

Av gabby ♥ - 30 juli 2011 22:44

           

hahah kunde inte välja sex så det blir sju ;))


Av gabby ♥ - 30 juli 2011 22:40

HAHAHA BRA DET GÅR FÖR MIG ATT STARTA UPP SAKER? -.-

Dagens sötis & det där med bilderna? Därför får ni det nu!


http://www.youtube.com/watch?v=Ysqh1uzqGrc&NR=1&feature=fvwp


Jag vet mycket väl att det inte är något djur, men han är så sööööööt ;d



Av gabby ♥ - 30 juli 2011 22:00

Glöm inte att anmäla er till fototävliiiingeeeen!


http://lifeisgreen.bloggplatsen.se/2011/07/29/5917732-da-var-det-dags/

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards