lifeisgreen

Alla inlägg den 21 juli 2011

Av gabby ♥ - 21 juli 2011 17:45

Kom nästan precis hem. Igår var det jätteroligt. Ebba kom till mig vid kanske halv tre eller något, så cyklade vi ner till stranden och tog lite foton som vi gjorde förra året. Blev riktigt snygga foton, tyvärr har ebba bilderna på sin kamera så jag kan inte visa några.. Sedan stack Ebba hem till sig och jag och pappa åkte upp till Väla (igen, var där iförrgår också) och köpte nytt abonnemang till min mobil. Fick även veta en liten överraskning.. Vad får ni veta sen, det ska bli en överraskning!

Sen på kvällen fick jag och ebba jobba lite med hennes mammas photoshop, spännande! Och sen somnade vi väl vid 1 eller något sånt. Vaknade idag vid 9 och stack och matade katterna. Sen när vi kom hem till ebba igen märkte vi att hennes föräldrar åkt och handlat frukostbullar, medan ebba inte hade några nycklar.. lyckat! så vi blev utelåsta ett tag, haha!

Sen när vi åt frukost bestämde vi att vi skulle åka över till Helsingör idag, och nu kom jag precis hem! Vi åt lite pölse, glass, och jag handlade en jättesnygg tröja, och ebba köpte en likadan, plus en jättesöt klänning.

Bild på det jag köpte på båten och tröjan kommer senare. 

Hade med mig kameran, men tog inga bilder.. haha?!


Nu har jag nyss satt på mig myskläderna och ska strax sätta på en film. Orkar bara det just nu tror jag.

Nu avslutar jag inlägget med Dagens sötis, hejdå! ♥

 

http://www.youtube.com/watch?v=X0-Sv6YnxEc

söt men ändå taskigt att de inte hjälper den! ;p

Av gabby ♥ - 21 juli 2011 14:00

-tidsinställt inlägg-

Nu är jag nog med Ebba, och jag skulle tro att vi har jättekul som vanligt! Detta är ett tidsinställ inlägg och jag vet inte vad vi gör nu. Så ja..

MEN IMORGON KOMMER KAISA :DDDDDDD


 

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=NWJ55vOFR0M

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards