lifeisgreen

Alla inlägg under januari 2011

Av gabby ♥ - 29 januari 2011 12:47

Hejdå!

Nu sticker jag snart till Göteborg, om ungefär en kvart.

Kommer hem imorgon, och då blir det ett inlägg, om jag inte är för trött .. ;)


Kommer kanske ett inlägg senare, men jag lovar inget.

Ha det bra,

puss&kram

/G


  sötisarna jag var med igår.

Bilden är tagen för någon vecka sen, hittade ingen nyare .. hihi.

Av gabby ♥ - 28 januari 2011 23:47

ALLA LÄSER KAISAS NYA BLOGG ! (A)

http://mybest.bloggplatsen.se/


-------------------------------

Nu sitter jag och tråkar, orkar faktiskt inte göra Dag 12 idag, så den kommer en annan dag.. hehe..

ska till Göteborg imorgon med mamma, ska till Rebecca och Åsa.

Sen på söndag ska vi till Universeum! :D

Tar med mig kameran, så det blir nog många bilder!!!


Nu ska jag måla naglarna , sen ska jag nog sova, hehe ;)

men ha det bra, så hörs vi!

puss&kram

/G



 

bild från Mallorca,

åååååååh ta mig tillbaks!!!!

Av gabby ♥ - 28 januari 2011 14:31

Hej!

Sitter hos Emma, wilma kom nyss :D

Ska bara länka Ellas blogg, så hon blir glad ;)


http://mochtpotato.bloggplatsen.se/ 


puss&kram

/G

Av gabby ♥ - 27 januari 2011 21:15

Kolla så snäll min lilla Emma är!

Hon är så söt att hon gör en header till mig, fastän jag inte ens har bett om det!

Tack , tack , tack!

Ny design gjorde jag också , så bloggen blir lite mysigare, tyckte jag iallafall.

Detta blev bättre tyckte jag, eftersom den innan blev så .. tråkig på nåt sätt, det gråa var liksom lite kallt, haha.

Detta är mycket varmare ;)

Men ja , slut om det, nu ska jag stänga av datorn.

Dag 12 kommer tyvärr imorgon.


Ha det bra.


puss&kram

/G


En liten söt bild på mig och Emma.


  Rätt längesen, men fin ändå? ;)  

Av gabby ♥ - 26 januari 2011 20:53

Kollade just på min statistik, och insåg att jag börjar få mindre och mindre läsare!

Så snälla, kan någon vara så gullig att länka min blogg? :)

Isåfall får de en stoooooor kram av mig, och jag länkar deras blogg i två dagar

Så, pleeeeeeeeeeeease? ;)


Du är bäst isåfall!

pusshej.

/G

Av gabby ♥ - 26 januari 2011 20:07

Dag 10 – Det här saknar jag

När man var liten.

Att inte ha några bekymmer, att alltid vara glad, och enda gången man är sur är när man inte får som man vill, eller när någon tar ens favorit docka.

Åh vad jag saknar att vara liten, då man inte hade några läxor, hahah!

Fast i och för sig, om jag hade varit liten hade jag inte träffat alla underbara vänner jag har nu!

Så , ja, det var en av de många saker jag saknar.

Ha det bra, jag tar Dag 11 också, hah.


Dag 11 – Mitt citat 

Har ganska många citat som jag tycker är bra, men ett av de är Man är aldrig nere med en ballong av Nalle Puh, haha, jag tycker det är så gulligt :')

Det menas med att om man har en ballong, så är man aldrig nere på marken, utan man flyger runt i luften, haha.

Plus att om man har en ballong är man aldrig ledsen.

Är lite konstigt, och det kanske låter lite töntigt, men som sagt, jag tycker det är så gulligt!

Om ni vill ha ett annat citat så har jag också Carpe Diem, vilket betyder Fånga Dagen på latin. Det betyder att man ska leva sin dag som om det vore den sista, men även (som jag kom på häromdagen) att man ska fota så mycket som möjligt, haha.

Ja, det var två av de citat jag tycker bäst om just nu.

Det första är bäst, (a)



Ha det bra!

puss&kram

/G





Av gabby ♥ - 26 januari 2011 17:19

Sticker till träningen nu!Kommer ett inlägg senare, jag lovar.


pusshej.

/G

Av gabby ♥ - 24 januari 2011 21:07

  

Dag 9 - Vad jag hade på mig idag

Lila kofta, jeanstights, svart linne och strumpor, haha.


Dag tio kommer imorgon, när jag gjort mina läxor ;)


puss&kram

/G

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards