lifeisgreen

Alla inlägg under november 2012

Av gabby ♥ - 26 november 2012 08:48

hej och förlåt för att jag inte har bloggat! men har haft mycket inlämningar och övning till prov som jag lagt ner mycket tid på så hoppas det lönar sig! nu ska jag strax göra mig klar för att sedan läsa lite till no provet vi har imorgon och sen sticker jag till skolan. i helgen har det varit sm steg två, vann två av tre matcher men tyvärr räckte inte det för att gå vidare till steg tre.. vill också säga att det inte blir bra uppdatering denna vecka, har två prov och sen på torsdag sticker jag till Spanien för att fira min morfars födelsedag :D så att ni vet, förbered er inte på bra uppdatering! nu ska jag göra det jag egentligen skulle göra, kram!

Av gabby ♥ - 20 november 2012 19:34

   

Har tränat idag och har nästan precis duschat. Imorgon efter skolan är det massa plugg som gäller, och sen träning. Nu ska jag läsa lite svenska och sen äta, vi hörs mer imorgon KRAM

Av gabby ♥ - 19 november 2012 20:53

   

Idag efter skolan stack jag nästan direkt till felicia, och det var tänkt att vi skulle plugga lite men det kom ju såklart annat i vägen haha.. Imorgon är det en ganska kort skoldag, så efter det ska plugga innan träningen. vi hörs mer imorgon, kram

Av gabby ♥ - 18 november 2012 13:05

Spelade match idag, gick jättedåligt. Har duschat, fikat och skulle egentligen åka till felicia idag men vi sköt fram det till imorgon, så nu är myskläderna på och hela dagen ska jag bara se på film, mysa och äta massa onyttigt haha. och plugga


 

Av gabby ♥ - 17 november 2012 12:21

Halloj! Igår spelade vi match i Vinslöv vd sju någonting, ledde matchen länge och spelade jättebra men tyvärr så drog de iväg i sista minutrarna.. så det blev tyvärr en förlust. Idag ska jag va en stund med Sanna och sen ikväll kommer Ebba och hennes familj och äter hos oss, haha, roligt ska det bli! puss

 

Av gabby ♥ - 15 november 2012 17:39

Den här veckan har jag mest pluggat. Igår färgade mamma mitt hår, är jättenöjd! :D Det är röttt :3

Idag var vi och bowlade med klassen och gissa vem som vann i mitt 'lag'? (a) JO JAG :D

Har egentligen inget att säga så avslutar här, haha. kram

               

lite mobilbilder från idag haha

Av gabby ♥ - 11 november 2012 21:48

Hej. Idag har jag varit i kyrkan hela dagen, haha. Det var ändå helt okej. Imorgon har jag matteprov så ska plugga lite mer imorgon bitti. Vi hörs!

 

Av gabby ♥ - 10 november 2012 10:11

Har visst glömt bort bloggen litegrann! Men de sista dagarna på höstlovet så var vi uppe i Katrineholm hos farmor och träffade lite av släkten och jag och min kusin lärde oss jonglera haha!! :) lyckades också få tag i biljetter som ni bog förstod i förra inlägget. :D sen har veckan gått snabbt, har haft skola och fullt upp med läxor osv. Idag ska jag ner på stan och sälja bullar med Wilma, och sen ska jag nog pluggs matte. Imorgon ska jag va i kyrkan från två till åtta.. Taggaaaaaa.. Eller inte. Som ni ser hat jag fullt upp i helgen så bli inte förvånade om jg inte publicerar någonting..

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards