lifeisgreen

Direktlänk till inlägg 31 december 2012

TIME FOR A CHANGE

Av gabby ♥ - 31 december 2012 16:20

Igår skapade jag lite spontant en ny blogg. Har tappat blogglusten och skapar jag en ny blogg tror jag att jag får tillbaka den. Jag har också haft denna bloggen i tre år nu, känns som om det skulle vara skönt med en nystart. Samtidigt vill jag inte ta bort denna, så behåller den ifall jag någon gång skulle sakna den för mycket vilja börja blogga här igen. Hoppas ni följer med mig till den nya bloggen! :)


Adress: http://gabriellamedin.blogg.se

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gabby ♥ - 31 december 2012 16:17


Hej!  Idag har jag och pappa bakat efterrätt till i kväll, chokladkaka. Ser jättegott ut och det luktar smaskens, så vi får väl hoppas att det smakar likadant som det luktar! Känns konstigt att 2012 redan är slut, det har gått så snabbt, men samtid...

Av gabby ♥ - 29 december 2012 17:39


Halloj! Torsdag, fredag och idag så har jag och laget varit iväg i ställen runt Lund för att spela Lundaspelen. Idag var det B-slutspel, och vann en och förlorade tyvärr en med ett mål.. Men vi spelade bra iallafall! Nu ska jag när som helst bege mig...

Av gabby ♥ - 24 december 2012 00:00

GOD JUL!! Hoppas ni får en riktigt god och trevlig jul, och att ni får vad ni önskade er! :)   KRAAM ...

Av gabby ♥ - 23 december 2012 14:00

Dag ett:  Flög ner till Alicante och morfar och Yvonne hämtade upp oss på flygplatsen. Fikade lite där, och hämtade sen morbror Henke och hans fru Petra som också flög ner dit. Morfar hade hyrt en minibuss som vi alla åkte i, så vi begav oss till c...

Av gabby ♥ - 23 december 2012 12:58


Davs! (hej på danska hehe) Är nu hos min morbror, kom igår kväll. Och nu har jag och pappa nyss varit ute med Daisy en lång runda i snön och det kalla och vackra vädret. Har tagit jättemycket bilder som jag kommer bjuda på senare! Fixade också ett ...

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards