lifeisgreen

Alla inlägg under september 2012

Av gabby ♥ - 30 september 2012 19:02

Ville bara säga att jag inte har glömt bort frågestunden, väntar bara på lite fler frågor. (Ni kan ställa de i vilket inlägg som helst). Tror jag avslutar den nästa helg, hinner inte ikväll. 

Av gabby ♥ - 30 september 2012 18:56



Idag har jag inte gjort något annat än gjort om och städat på mitt rum, och pluggat lite (egentligen alldeles för lite) tll matteprovet vi har imorgon. Har inte ens bytt om till vanliga kläder, utan har gått runt i min mysiga sovtröja hela dagen. Känner mig riktigt slö och inte så fräsch, men ibland behövs såna dagar, så är det bara! Snart ska jag äta lite, och sen ska jag fortsätta plugga matte. Imorgon är det ny månad, vem älskar liksom inte hösten?! Med alla sina fina färger och att få kunna gå runt i stickade tröjor och halsdukar, åhh så mysigt! ♥

puss

 

Av gabby ♥ - 28 september 2012 20:39

 

Är helt slut efter en vecka, å det är skönt med helg! I onsdags gymmade på på ih, i torsdags simmade vi först med klassen, och sen direkt efter gick jag ch sanna l ut och sprang en runda, duktiga tjejer! Idag hade vi skoljoggen på 6 km, är jättenöjd med min insats faktiskt. För mig var det ingen tävling, jag ville liksom bara komma in i mål haha! Ikväll har det vart träning och nu sitter jag och pappa kollar på The other guys, haha roligt!! Imorgon är det match mot Hässleholm, första matchen med OV för mig hehe, så är riktigt taggad. Vi får hoppas det går bra! Hörs imorgon, puss


Av gabby ♥ - 24 september 2012 21:32

 

för vi är ju såååå normala


Idag har det varit skola och efter det var det repetion på låtarna inför Star For Life, övade de olika stämmorna och det gick väl bra, valde den jag skulle ha. Sen har jag myst med Daisy, duschat, pluggat en aning och nu sitter jag här. Slökollar på Ensam mamma söker och ska nog strax gå upp och göra mig iordning för natten. Sov alldeles för lite i natt så tänkte att jag skulle ta igen några timmar nu inatt. Imorgon är det skola och efter det någon domarkurs istället för träning. Sen tar väl läxorna upp en liten del av min eftermiddag/kväll så vi får se om jag hinner blogga. Ha det bra!

Av gabby ♥ - 23 september 2012 21:52

Hej! I onsdags bestämde jag och Felicia lite sådär spontant att vi skulle gå på Traffic Light på fredagen, så det gjorde vi. Med Sara och Felicias kompis Sofia. Det var faktiskt jätteroligt, segt och stelt i början p.g.a dålig musik som man inte kunde dansa till, brandlarm som gick två gånger, och helt enkelt att jag inte vart på disco sen jag var typ tio haha. Men sen kom det igång, och det var som sagt jätteroligt. Sov hos Felicia sen, och när jag kom hem på lördagen pluggade jag lite, sen åkte vi och klippte Daisy (hon är jättesöt och gullig nu, men jag föredrar faktiskt långhåriga daisy ;)) och sen kom Märta och Felicia, så sov vi i källaren  í natt. Jättemysigt var det! Älskar mina fina vänner. <3

Idag var det en funktionärsutbildning i sunds lokal och efter det åkte jag och mamma till Ikea, fick lite inspiration till vad jag ska göra med mitt rum och sen åkte vi vidare till Väla. Kom hem med massvis med kläder (som behövdes.. enligt mig) och nu har jag pluggat lite, samt övat på sångerna till Star For Life. :) 

Vi hörs mer imorgon efter skolan, om jag inte har allt för mycket att göra, puss!

   

Av gabby ♥ - 19 september 2012 17:20

Hej! Sitter och käkar lite pistaschnötter, gooooodast. Har redan fått flera frågor, både seriösa och oseriösa haha! blir lika glad för allt! ;)

Ikväll är det träning, men innan det ska jag plugga lite. Har egentligen ingen lust att blogga, men vill inte att bloggen ska stå och damma. Så vi hörs sen. 

Fortsätt fråga på , om det är någnting ni kommer på efter ni har skickat in era frågor är det bara att skicka en kommentar till! ;) puss

 

älskar dig fjant!

Av gabby ♥ - 17 september 2012 09:30

Hej! Sitter och kollar på när Ebba plattar sitt hår. Blev precis klar själv haha. Idag börjar vi tio, så skönt att man inte behöver stressa. Idag går jag till halv tre, sen skulle nog jag och Ebba hem till mig och fixa lite med bilderna vi tog igår, och sen blir det plugg för min del. Vi hörs sen, puss

Av gabby ♥ - 16 september 2012 16:10

Glöm inte ställa frågor till frågestunden här. ni får en länkning om ni frågar minst fem frågor!


Idag var jag och sanna på högmässa i kyrkan, och sen fick vi lite information om nästa år då vi ska konfirmeras. Idag har jag ritat lite, fick ett ryck igår och bara ville rita av bilder, och det höll i sig till idag haha. Om en halvtimme-timme kommer Ebba så sover hon här inatt, ska bli jättemysigt och roligt :) Hör av mig sen, puss

   

första bilden ska föreställa Bella och Edward i första filmen, när Edward räddar Bella från den slirande bilen. Blev inte så nöjd med Bella på den bilden, hon ser allmänt ... störd ut haha. 

Den andra bilden är från sista filmen, när de gifter sig. Började smått på den igår men gjorde nästan allting idag, är ändå rätt så nöjd :)

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards