lifeisgreen

Alla inlägg under oktober 2010

Av gabby ♥ - 28 oktober 2010 20:42

Inte haft tillgång till datorn, p.g.a att jag faktiskt inte orkar sitta vid datorn exakt varje dag!


Idag var man i skolan & sånt ointressant, sen hängde man med Emma hem, och va där till typ halv sju? 

Och sen åkte jag hem och åt, sen satte jag mig vi datorn.


Vet ni vad som händer imorgon? 

Vissa i klassen ska till Laserdome!

Roooligt! (L)

Efter skolan hänger emma med mig hem så tar vi bussen ner till stan då :)


Pallar inte skriva så mycket, hehe.


Just det, reklamerar bloggar,!


Läs/kommentera/följ...


http://mimmicharlotte.bloggplatsen.se/


http://this-is-emme.bloggplatsen.se/


http://w-mjs.bloggplatsen.se/


http://emiliaochliisa.blogg.se/


http://emmykristoffersson.devote.se/


http://heyysanna.bloggplatsen.se/



Dagens sötis. 


  


åh så söt! :')



Puuuuuuuuuuuuuuss.



Just det, 

jag åker ju bort i helgen, till farmor.

kommer ha med mig datorn, vet inte om jag bloggar, direkt.

men bara så ni vet... O.o



KRAM

Av gabby ♥ - 26 oktober 2010 20:01

Hej! 

Jag vet, dålig uppdatering, men jag har varit tvungen att göra läxor!

Som tur är, är jag klar med alla! :)

Idag hände inget speciellt, jag gick till skolan , DET VAR IS! Och när vi kom till skolan hade jag istår! :p

Vi hade engelska, svenska, SO, matte & NO.

Lång dag, det enda som var roligt var profilen!

Vi fick två nya låtar, White Wedding med Billy Idol, och Smells Like Teen Spirit med Nirvana, sjunger på båda, fast på den sista spelar jag också bas.

Är lite osäker på om jag ska kunna skrika i mikrofonen? ^^

Haha, lyssna på låtarna så får ni se.

När jag kom hem gjorde jag alla läxorna så jag är klar!!!!! xd

Sedan tog jag de sista fotona på systemkameran, ( jag har lånat mammas & pappas gamla systemkamera med film , under sommaren & hösten!)

Så fotona kommer väl antagligen om kanske en vecka?


Dagens sötis.


   

Vem gillar inte rottweiler valpar? :')







Av gabby ♥ - 24 oktober 2010 17:31

Hej!

Rubriken säger rätt mycket,

VI VANN !

mot Eslöv, så nu har vi gått om de ^^

Men de har lika många poäng, bara att vi ligger före de, haha.

14-11 blev det.

när det var tre minuter kvar stog det 11-11. 

Så dem två-tre sista minuterna gjorde vi tre mål! <3

Vi äääger.


Nästa match är mot Malmö, som ligger tvåa i serien. Typ på söndag ska vi spela mot de.

Men den kan inte jag va med, för jag är hos farmor i Katrineholm ;)


Just det ja, jag är sjuk.

Blä, och vi har konsert imorgon med profilen!

Bajs. 

För jag ska sjunga -.-

Men ja, får hoppas att min röst håller (a)


Nu ska jag spela Buzz, sen ska jag göra milkshake, hehe.


Så vi ses!


Dagens sötis.

   


Wilma ♥



Puuuuuuss!


Av gabby ♥ - 23 oktober 2010 16:35

Tjena !!


Nu är man hemma igen.

Kommer bilder på vad jag köpte ( eller rättare sagt, fick ) i slutet av inlägget.

Orkar inte ta med mobilen så det blir fula Webbkamera-bilder.

IKEA är stort!!

Och fint.

Gick lite på Väla också, och åt där.

Sen när vi skulle hem köpte jag en mjukglass.

Gav den till pappa när vi kom hem så  åt han upp glassen, och jag rånet.

Usch vad mätt jag var!

Det är jag nu också .. ^^

Ja, har inget mer att skriva än att vi ska bort vid halv sju så vi får se om det blir något inlägg senare.

Rosa tofflor - IKEA



   Tröja - Gina Tricot




Vi hörs!

Av gabby ♥ - 23 oktober 2010 11:24

Hej igen.

Åt frukost för kanske en kvart sen?

När jag gjort mig iordning så ska vi till det nya Ikea, och sen efter det ska vi till Väla!

Kommer nog bli lite shopping ^^

Kanske kommer ett litet inlägg senare, fast jag vet inte riktigt om jag hinner.

Om jag hinner ska jag försöka fota det, så att jag kan lägga ut det här, om jag orkar!!!!

Men nu ska jag göra mig iordning, 

ses kanske sen!





VI HÖRS.



  

Av gabby ♥ - 23 oktober 2010 10:37

Godmorgon alla läsare!

Jag vaknade nyss, hihi ^^

Ikväll ska man hem till några av pappas jobbarkompisar, som jag inte känner och jag måste följa med! -.-

Nu ska jag kolla min bilddagbok, sen ska jag gå ner och äta frukost.

kommer ett inlägg senare, 

vi hörs!

Av gabby ♥ - 22 oktober 2010 23:04

Go'kväll , haha.

Linda åkte ju ut ur Idol, synd , hon var en av mina favoriter!

Fast i och för sig så var hon bättre i början.

Tyckte ni det bra?

ska lära er att stava till ett ord,

K-O-M-M-E-N-T-E-R-A !

Ni är dåliga på det!!!!!!

Jag ska väl snart gå och lägga mig,

har tråkigt.


ska nog stänga av datorn efter det här inlägget.

/kolla på min nästförsta blogg, som jag gjort om till en blogg där jag ska visa lite bilder osv :) ( första sidorna är bara en blogg, ska börja om, första inlägget idag! ^^ ) så är ni bääääst!

http://smiletome.blogg.se !!!!


Lite musik-tips innan jag sticker!


* With or Without you - U2

* Imagine - John Lennon

* Put your records on - Corinne Bailey Rae

* Round and Round - Selena Gomez

* Heartbeats - Jose Gonzalez

* What if - Cookies n Beans

* Not ready to make nice - Dixie chicks

* Luka - Suzanne Vega

* Monday morning - Melanie Fiona


Ha det bäst,

PUSSHEJ!




Av gabby ♥ - 22 oktober 2010 17:20

Hej Hopp alla läsare!


Jag har ju en omröstning, som ni jäääättegärna får rösta i!

Just nu leder "Dagens sötnos" och det gjorde den i förra också, så därför kommer jag börja med det.

Men det betyder inte att omröstningen är slut, utan ni mååååååste rösta!


Skolan idag gick väl bra, slutade tjugo i ett ^^

Det är ju bra, eftersom det är fredag! Som är lika med fredagsmys!

Det gillas.

Bara för att jag gillar godis, haha.

NO:n sista lektionen var faktiskt rolig.

Vi håller på att arbeta med hjärnan & nervsystemet, rätt intressant faktiskt, om jag får säga det ..

Vi skulle typ rita en bild & skriva fakta , och det var så roligt att det var flera stycken ( inklusive mig ) som inte ville sluta, :)


Sedan efter skolan stack jag, Sanna & Melanie hem till mig, och gjorde lite så sådär .. ingenting? Haha.

Men sedan vid typ kvart över två stack Sanna hem till sig, bu!

Och jag & Melanie cyklade hem till henne.

Vi busade med hennes ena katt, Elvis, och han är läskig , hehe.

Han attackerade min fot! :o

Och jagade Melanie när hon typ gjorde "tranan" ( kung fu )

Haha så roligt!

Sen cyklade jag hem vid fyra och satte mig här typ direkt.


Tack för dagen!



Dagens sötis :


  bäääästa kusin! (L)




Bara för att jag saknar henne mest!!




Men vi hörs !



 

Den är från Alcudia, Mallorca.


Strunta i bilden, helst?


Kommer ett inlägg senare, puss!

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards