lifeisgreen

Alla inlägg under mars 2011

Av gabby ♥ - 31 mars 2011 18:05

Emma cyklade hem för ett tag sen , och nu sitter jag och dricker varm oboy, hihi. Ska strax se en film ,eller kolla på Svaleskär. Har inte bestämt mig riktigt.. Men det kommer ett inlägg senare, med bilderna från idag, ha det bra, kram <3


 

Av gabby ♥ - 31 mars 2011 16:49

Hej, gjorde ett inlägg imorse , men det sparades inte..? :(

Började iallafall halv tio idag, så det var chill.


Sitter här med Emma och vi har nyss varit på Norrehed och på stranden och fotat massa.

Kommer bilder senare, jag lovar.

Nu ska vi fota lite mer, hehe ^^


Ha det bra, kram! 


  hehe. ursäkta bilden .. :$

Av gabby ♥ - 30 mars 2011 16:49

Nu ska jag ta ett äpple och fixa mig.

Dagens outfit kommer också.

Kommer ett inlägg sen, HEJDÅ!



  Cheap Monday -jeans - vet inte ^^

Baslinne - Gina Tricot

Randigt linne - H&M

"Love"halsband - Fått från Julia tidningen ^^


Av gabby ♥ - 30 mars 2011 15:39

Hej!

Sitter och äter ett kinderägg, haha ^^

bara för mamma köpte det när vi hade gäster :)

Idag ska jag ju på kabaré, det ska bli kul!

Men kommer kaaanske ett inlägg senare, för nu ska jag kolla runt på lite bloggar.


Ha det bra!

Av gabby ♥ - 29 mars 2011 18:05

Hej!

Sitter här med Ebba och vi har nyss bakat muffins!

De kommer bli jättegooooda! :3

För vi ska ha sån kabaré imorgon kväll , då vi ska visa upp såna pjäser osv.

Vi kommer sälja fika, och då skulle man "baga en liden kaga" :D

Haha min och Ebbas humor.

Verkligen "skit"kul. hahaha

Tjenis Penis, Hej hopp Gummisnopp! /Ebba


Nu ska vi "baga" kladdkaka! 

Kram. ♥


 


haha, kalla oss normala? :p      

Av gabby ♥ - 28 mars 2011 20:45

Tycker alla ska kolla in på min lilla bästis blogg!

Fin, va? :)

Torsdag kommer bli bäst, för då ska vi va, första gången på lääääääääänge.


ha det bra!


 

Av gabby ♥ - 28 mars 2011 19:03

Fortsätt att anmäla er till Veckans blogg!

och glöm inte att rösta på bidragen till fototävlingen.. även om du inte är med och tävlar.


Nu har jag precis ätit, tomatsoppa. Fast inte den goda, som vi brukar, utan nån konstig med massa grejor i..inte så gott..

Men nu ska jag gå och mata katterna vi är vakter till, och sen ska jag se Svaleskär, hihi!

Ha det bra, kram. ♥


 

Av gabby ♥ - 28 mars 2011 14:47

  Bilden förklarar ungefär allt ni behöver veta.

kommentera, det kanske blir du? ;)

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards