lifeisgreen

Alla inlägg under mars 2011

Av gabby ♥ - 26 mars 2011 10:55

vaknade vid nio idag, och kunde inte somna om, så jag bad pappa hämta datorn till mig. Har legat och kollat på några avsnitt av Svaleskär, än sålänge verkar den bra!

Tummen upp för idag:

Emma L:s fest!


Tummen ner för idag: 

Jag hostar riktigt mycket, blö.



Kommer nog ett inlägg senare, ha det bra, kram.


Svaleskär.  

Av gabby ♥ - 26 mars 2011 00:04

Är glad, jättesnälla Julia hjälper mig med bloggen!

Tack så hemskt mycket!

Av gabby ♥ - 25 mars 2011 22:46

hej, sitter just nu i soffan och försöker fixa med min fotoblogg, som jag kom på nu att jag glömt att tipsa om! 

klicka här om du vill komma till bloggen.

Jag förstår verkligen ingenting på blogg.se, det är just därför bloggen är helt kaos.

Har kollat på sidor där de hjälper en hur man fixar med design och headers och sånt, men jag fattar nada. Plus att jag inte heller har några vänner som jag får tag i/kan hjälpa mig med hur man gör.

SNÄLLA, om du vet hur man gör, snääääääälla hjälpa mig!

Vet inte när , men jag ska väl snart gå upp och göra mig iordning.

Jag är ju trots allt rätt trött, för jag gick upp rätt tidigt idag.

Kom på att i somras läste jag om en ny serie som skulle komma ut i vinter, Svaleskär och bestämde mig för att se den, men när den väl kom ut, glömde jag ju helt bort det. Men ikväll tänkte jag iallafall leta upp alla avsnitten på svt play och se några av dem.

Hoppas de är bra!


Nu ska jag ge upp det här med designen på bloggen. Får väl fixa på denna istället..

Kommer ett inlägg imorgon, jag lovar.


Ha en fortsatt trevlig kväll, kram.


provade ju mittbena idag, eller hur ser det inte ut som mig? :o

 



Av gabby ♥ - 25 mars 2011 18:09

Hej, har inte gjort så mycket mer än vad jag sa innan. Jag duschade, fönade håret, plattade håret, målade naglarna (eller nja.. blev bara en hand, är så dålig på att måla med vänster ^^), mest för att ha något att göra.

Jag provade mittbena, såg inte alls ut som jag, men jag tyckte det var lite fint med en förändring..

Vem vet? kanske provar det en annan gång också!

Nu sitter jag i soffan och kollar på 2½ men, och lyssnar på musik.

Snart ska jag nog möta mamma vid bussen.


Ha det bra, kram.


Av gabby ♥ - 25 mars 2011 13:51

Goddag! ;)

Vaknade tidigt idag, har bara inte orkat blogga.

Har fixat rätt mycket med att göra headers och sånt, men jag är ganska nöjd med vad jag har nu, samtidigt så vill jag göra nåt nytt med bloggen.

Kom tillslut fram till att jag gör en likadan header, fast i en annan färg, tråkig som man är.

Bloggen heter ju trots allt life is green så då borde det väl va lite grönt också..?

Får se hur det blir, ändrar iallafall ingenting nu, kanske senare ikväll.

Har suttit vid datorn ungefär hela dagen, och igår satt jag i soffan framför tvn och datorn HELA dagen, så idag ska jag inte göra det.


Bara för jag ska ha något att göra, så ska jag duscha, (svettas som en gris) , göra mig finare, så jag ser fräsch ut iallafall, och fixa lite på mitt rum och så.

Allt för att jag inte ska sitta fastklistrad vid datorn hela tiden.


Det finns ju faktiskt ett liv utanför datorskärmen också, eller hur?



  om jag inte vore så förbannat hostig och förkyld hade jag gått ut och gått! Jag menar, kolla ut, det är ju jättefint väder!

Av gabby ♥ - 24 mars 2011 16:12

RÖSTA PÅ BIDRAGEN, NI HAR BARA FRAM TILL SÖNDAG PÅ ER, SEN PÅ KVÄLLEN (OM ALLT BLIR SOM JAG TÄNKT) TAR JAG DE TRE BILDER SOM FÅTT MEST RÖSTER OCH UTSER EN VINNARE.



har varit hemma från skolan idag, sjuk ...

Ska verkligen bli frisk tills på lördag , då jag är bjuden till Emma L:s party!


det blir korta inlägg, men jag har liksom tappat lusten vad jag ska blogga om..

snälla skriv vad ni tycker om bloggen, och vad ni tycker jag ska förbättra! Ge mig förslag på vad som skulle göra bloggen roligare!


Ha det bra, världens bästa bloggläsare. <3


  Bild på blommor jag fotade igår, tycks??????

Av gabby ♥ - 24 mars 2011 13:14

jag har haft 637 besökare sen jag startade bloggen, förra sommaren..

coolt haha! ;)


Av gabby ♥ - 23 mars 2011 18:46

Kommer lägga in fler bidrag till tävlingen, det är bara det att vissa hittar jag inte, och förresten,

Wilma, din bild var för stor, så tyvärr får du nog skicka in en ny... :(


goodbajs

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards