lifeisgreen

Alla inlägg under mars 2011

Av gabby ♥ - 21 mars 2011 16:54

(Måndagen 21/3)


Hej, nu ska jag strax sticka till handbollen och kolla på när de andra spelar match/tränar. Tyvärr kan ju inte jag va med.. då jag är förkyld och har ont i halsen.

Men jag ska iallafall gå dit och kolla.



Bidragen till tävlingen:


   1.   2.  

 3.


4.


5.


6.

   

  7.


8.  

Av gabby ♥ - 20 mars 2011 12:14

Förlåt för dålig bloggning, men jag har inte haft tid, och ork :$

Men nu ska jag försöka blogga mer, iallafall på helgerna..

Igår tills idag har jag haft sovis med Wilma, kuligt! <3

Bilder kommer sen.

Snart ska vi till Norrehed och va tidtagare, så vi hörs väl sen.

Ha det bra!

Kramis ♥



Idag är det sista Solsidan... buuuuhuuu!


  Hittade en GAMMAL bild på mig och Wilma i början av hösten förra året! hihihihihihihihihihihi

Av gabby ♥ - 15 mars 2011 17:36

IK Sund - Landskrona


ge oss ett lycka till?

Av gabby ♥ - 13 mars 2011 19:57

Hej, matchen idag blev en förlust, 20-16. Men jag är nöjd ändå.

Den första halvleken var inte jättebra, för då slarva vi bort bollar och stod bara och kollade på det andra laget när de sprang förbi oss och skulle göra mål. Däremot blev vi mycket bättre i andra halvlek.

Första halvleken vann de, med 12-4, men den andra halvleken vann vi med 12-8. Alltså blev det då 20-16.

Sedan efter matchen åkte vi till våra kompisar som bor i Landskrona och fikade.

Kommer ett inlägg sen, för jag ska kolla på Solsidan. 



KRAM


Av gabby ♥ - 12 mars 2011 21:34

1. Swingfly

2. The Moniker

3. Nicke Borg

4. Danny

5. Sen vet jag inte... kanske Eric? Mest för att han är hur söt som helst, hihi ^^


Förresten, så söt han där lille killen va! :o

Han smeta på läppglans, hahaha

ja.. vad gör man inte för att få va med i tv? ;)

Av gabby ♥ - 12 mars 2011 21:20

Match imorgon, mot GW Landskrona, (gubbarna Wargo)


Dessa ska spela: 


Mergime

Ebba
Gabriella
Elsa
Julia
Liv
Kajsa
Emma A
Emma S
Emma L
Wilma
Clara K


Kanske ett lycka till? ;)

det behöver vi, för de är duktiga!

Av gabby ♥ - 12 mars 2011 19:10

Heeeeeeeeeeeeeeej!

FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT

för att jag inte har bloggat på ungefär en vecka , men jag har inte suttit vid datorn alls, förrän idag. Har haft ett arbete i skolan som skulle vara klart i veckan, så har jag suttit hemma och jobbat med det, och sen var vi på biblioteket och lånade fyra nya böcker i tisdags. Den ena läste jag ut imorse, och det var faktiskt Ebba som tipsade mig om den. Den var såååå otroligt bra att jag hade jätte svårt för att lägga ifrån mig boken. Låg och läste hela dagen igår, från jag kom hem från skolan, tills typ tolv på natten. Läste säkert 200 sidor eller något..

Den heter Hur kär får man bli? av Katarina Von Bredow. Rekommenderar den starkt.

Förresten så kan jag ju ge lite uppdateringar om vad som har hänt i veckan.

Måndag: Först var jag ju såklart i skolan, en satte jag mig med läxorna, och sen gick jag på träningen.

Tisdag: Ungefär likadan dag, Skola, läxor, och jag lagade mat ^^

Onsdag: Skolan, Läxor, träningen.

Torsdag: Skolan, tvn, läste ^^

Fredag: Skolan, hade matteprov, gick riktigt bra, fick 10/10 ;) Sen efter skolan åkte jag till tandläkaren och spände min tandställning, och han sa typ att nästa gång jag kommer dit, i april eller nåt, så kommer mina tänder förmodligen vara helt raka :o

Idag: Läste ut min bok (sorgligt, sorgligt..), städade mitt rum, dammsög, bäddade min säng, städade på mitt skrivbord osv.

Snart vid typ åtta, ska jag se på Melodifestivalen.

Vet inte riktigt vem/vilka jag hejar på, har liksom glömt vilka som gick vidare ^^

Men jag har för mig att jag tyckte om den där "Me and my drum" med Swingfly.. Och den där Oh my God var ju rätt så härlig, hihi.

Fast just det! Nicke borg var ju också bra!

Haha, kommer på en massa nu när jag tänker efter.. 

Hejar på rätt många, spelar nog ingen vidare roll vem som vinner, BARA DET INTE BLIR NÅGON SÅDANDÄR TYPISK SCHLAGERLÅT ELLER NÅT. Alla låter ju bara likadant. Slutar likadant också, med en sån där högre ton i slutet, och sen lyfter man på armen och kollar upp mot taket. Och när musiken har slutat tittar man mot publiken och ler överdrivet mycket. Så, där har vi en riktig schlager.


Vem hejar ni på?

Svara gärna.


Förresten, ge gärna tips på bra låtar, vill ha lite nya låtar i min spotifylista.

Jag lyssnar på det mesta, men mest rock, sen pop.


Bamsekramar


  



Av gabby ♥ - 3 mars 2011 18:42

Hej.

Jag vet, jag har inte uppdaterat sen i måndags, men jag har seriöst inte haft tid!

Det enda jag gjort när jag kommit hem från skolan är att äta, och sen plugga.

Vaaarje dag.

Har prov om Stormaktstiden imorgon, så har behövt träna jättemycket.

Men jag tror iallafall att jag kan det nu, jag kunde berätta om allt för en timme sedan iallafall .. ^^


Imorgon ska jag ju då till skolan -slutar tjugo i ett, yes, enda dagen man slutar tidigt! (; - sen lite senare åker vi till farmor och träffar kusinerna!

Sååå roligt, har inte träffat de sen i September.

Men det kommer säkert bli ett inlägg när jag kommit hem från skolan, och sen kommer det säkert bli några inlägg hos farmor.


Nu ska jag packa, sen ska jag äta, och sen ska jag.. gissa vad? plugga. haha.

Hörs kanske sen, kram. ♥


 

gammal, dålig och ful webbkamerabild.

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards