lifeisgreen

Alla inlägg under februari 2012

Av gabby ♥ - 29 februari 2012 18:57

Sitter och drogar Fool - Ulrik Munther, SJUKT BRA! ♥

Kom hem från gitarren vid halv sex och har precis ätit, ska strax läsa lite no, då det är den enda läxan för denna veckan jag har kvar. Fattar nada så det passar ju bra? ;) Vill bara påminna er om att kolla penandpaper då och då, nu är snart kapitel nio uppe där! Följ mig gärna via bloglovin' både här och där förresten, så slipper jag skriva här när jag har lagt ut nytt kapitel. hihi, lite enklare (eller så är jag bara lat..) Men vi hörs imorgon innan/efter träningen! PUSS

väldigt vacker bild från i söndags ..   

Av gabby ♥ - 29 februari 2012 16:40

Väntar på att pappa ska komma hem, han kommer när som helst, sen åker vi till gitarren och efter det ska jag plugga lite tror jag, bloggar sen, puss! helt onödigt inlägg

Av gabby ♥ - 29 februari 2012 13:28

Kom hem från skolan vid ungefär halv ett. Åt lite glass och nu sitter jag här och snackar med ebba på msn. Ska strax gå ner och värma en billys panpizza , eftersom jag ändå är hungrig, haha. Sen ska jag försöka plugga lite och sen kolla på OC. Hör av mig senare efter gitarren ikväll, puss!

 

Av gabby ♥ - 29 februari 2012 13:08

SOLDIERS HAR KOMMIT UT PÅ SPOTIFY, YEEEEEEEEEEE! ♥♥♥

Av gabby ♥ - 28 februari 2012 19:48

Hej. Dagen bestod av skola, skratt, plugg, och spelandes på min mobil haha. Har precis gjort klart matteläxan för den här veckan, skönt. Snart ska jag kolla på Top Model Sverige och därefter öva på min gitarrläxa. Slutar efter lunch imorgon (alltså runt tolv någon gång) riktigt skönt! Vet inte varför, men man tackar ju inte nej precis? ;)

Nu ska jag kolla bloglovin snabbt innan jag jag sätter mig och glor farmför teven. puss

Vadå gott? Neeeeej fattar inte vad ni snackar om  

Av gabby ♥ - 28 februari 2012 07:03

Hej! Klockradion ringde för en kvart sen och jag har tagit på mig kläder och borstat håret. Vet ärligt talat inte hur jag ska göra med mitt hår idag, står åt alla håll. haha. 

Snart ska jag gå ner och äta frukost, därefter beger jag och ebba oss till skolan. vi hörs sen efter alltihop, har inget planerat idag förutom att försöka plugga en stund. ha en bra dag, puss!

 

Av gabby ♥ - 27 februari 2012 19:45

Hej, träningen idag var helt okej som vanligt. Duscahde och nu sitter jag här och sjunger... Mamma var på bokrean innan idag och köpte två böcker till mig, vet inte om de är bra, men får väl se ;) Snart ska jag skicka in "konditionsdagboken" till vår idrottslärare och sen vet jag inte riktigt, haha. men vi hörs imorgon efter skolan som vanligt, pusselipuss på er kameler

haha lite mobbad bild, men ja det får duga..   

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards