lifeisgreen

Alla inlägg den 11 februari 2012

Av gabby ♥ - 11 februari 2012 21:35

GAAAH! ULRIK GICK VIDARE! DSAGÄAKFNGJKWTESTUJFVA

haha, men iallafall, kvällen har varit riktigt najs, ebba kom lite innan ikväll , och dampade loss med mig och sen kom sanna så dampade vi också, haha. Åt godis, kollade på Melodifestivalen och dog av glädje när ulrik gick till final! :D

Nu ska vi bädda nere i källaren, sover där inatt. Hade tänkt se på Knowing men den fanns inte och hyra så vi får se den en annan dag, bäddar ner oss och kollar på twilight istället, hehe! Nu ska jag fota lite med sanna, vi hörs imorgon! <3

 

källa: aftonbladet.se

Av gabby ♥ - 11 februari 2012 16:26

Hej. Såg på Ulriks fanpage på facebook att hans låt ikväll redan släppts om man vill lyssna på den i förväg, var på väg att trycka, men ångrade mig, jag vill att det ska bli en överraskning! Liksom det blir ju inget kul om man vet hur den går? Förra lördagen lyssnade vi lite på låtarna innan melodifestivalen började, men det var liksom inte samma sak. haha vet att ni bryr er, men ja. NU ska jag välja kläder och sen se när sannis kommer. puss!

 


*glädjen som uppstår när Ulrik gillar ens logginlägg på hans sida.. ♥*

Av gabby ♥ - 11 februari 2012 11:31

Sticker ut i garaget och 'powerwalkar (?) på mammas och pappas sån träningssak, vet inte om man går direkt, men man gör något iallafall, haha! Efter det hoppar jag in i duschen snabbt, och sen vet jag inte vad som händer! Sanna sover över här ikväll iallafall, mysigt värre! Vet inte riktigt vilken tid hon kommer, men ska höra med henne snart. Vi hörs sen, puss! 



efter helgen kommer maaasssor med bilder, har bildbrist som tusan just nu!

 

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards