lifeisgreen

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av gabby ♥ - 3 februari 2012 23:57

hehe, ojdå.. somnade i soffan.... :$ går ändå ochlägger mig nu så är jag inte alltför trött imorgon. Kanske skulle blviti att sanna sov här ikväll, men hon fick aldrig reda på om hennes match blev av eller inte. Tarnog det nästa helg istället! ville brara säga det, vi hörs som sagt imorgon. puss och godnatt


 

http://svtplay.se/v/2697554/wild_kids/ulrik_munther?sb%2Ck173836%2C1%2Cf%2C-1 - jag lavar och svär , så gullig och rolig haha!

Av gabby ♥ - 3 februari 2012 20:16

ph; me  

Hej. sitter just nu i den varmaste hoodien jag kunde hitta, scarfs och filt omkring mig. Fryser som in i. haha . Skolan idag var ändå rätt chill, började med matte, sen hinderbana på idrotten (roligt!) efter det musik, lunch, no och till sist engelska, där vi hade prov. Kändes som om att det gick bra, men får ju svaret när vi får tillbaks de sen.. EFter skolan stack jag och nisse till stan, HAHA. Fikade på espresso house med frapino, love (!), kladdkaka och sen gick vi och kollade lite affärer. Fick med mig en tröja hem som ni kanske får bild på någon dag. Imorgon är vi bortbjudna på middag hos en av mammas jobbarkompisar, känner typ inte de så får väl slinka undan och låna teven för att se Mello istället, hehe.. vi får se! Nu ska jag kolla bloglovin så får vi se vad som händer sen under kvällen, hörs imorrn!

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards