lifeisgreen

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av gabby ♥ - 12 februari 2012 18:49

Sitter och lyssnar på musik nu och ska strax gå ner och mysa framför teven. Ska se om vi har någon film jag kan se. Imorgon är det skola och därför ska jag också lägga fram kläder till imorgon, så ska ta tag i det snart, så jag har det gjort. Efter skolan är det träning som vanligt och det är ju rätt trångt mellan skolan och handbollen så hinner inte uppdatera medan jag är hemma, bloggar istället när jag är hemma igen, runt sju. Beror också på hur många läxor lärarna vill plåga oss med, denna och förra veckan var de rätt schyssta mot oss, nästan inga läxor så tycker det kan fortsätta så! Vi hörs 

Av gabby ♥ - 12 februari 2012 15:38

lite bilder från igår och idag! älskar dig nisse ♥

                                               

det här är bara några av de mååånga bilder vi tog, puss på er!  

Av gabby ♥ - 12 februari 2012 11:39

Hej. Vaknade vid halv tio idag typ? Somnade runt ett igår, efter att vi hade kollat en stund på twilight. Sen imorse när vi vaknade så tittar jag ut genom källarfönstret och allt jag ser är vitt! Riktigt najs med mycket snö , men tycker ändå den skulle kommit lite tidigare.. Nu vill jag ju liksom ha sommar?! hhaa.  men iallafall, jag och sanna har precis fixat oss och plattat håret och ska nog snart ut och ta lite snygga kort. Hör av mig senare under dagen, puss! ♥

 

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards