lifeisgreen

Alla inlägg under augusti 2011

Av gabby ♥ - 31 augusti 2011 19:06

Hej. Skolan idag slutade vid tre ungefär, kom hem kanske halv fyra och satte mig med läxorna. Nu är jag iallafall klar med matten och har läst igenom SO någon gång. Sitter just nu i myskläder, lyssnar på sötisen Ulrik, och väntar på att hundarna ska komma. Jag har världens bästa föräldrar, jag fick Ulriks nya skiva igår (y) <3

Men nu ska jag kolla lite bloggar, sen ta en macka tror jag! Det kanske inte heller blir så mycket mer inlägg för att jag kommer nog hålla på med hundarna och så. Men ni får ha det bra, bloggar i vilket fall som helst imorgon efter skolan om vi inte har för mycket läxor, puss! ♥

         

GUD VA SÖT!

Av gabby ♥ - 30 augusti 2011 18:09

Hej! Idag i skolan var helt okej, förutom att vi har tusen läxor, men det går. Idag på idrotten så hade vi vikarie, så skulle vi springa från högasten till råå bibliotek och sen tillbaka. Jag har varit med om värre, men det bättrade ändå på min träningsverk rätt mycket haha. Men iaf, jag sanna och emma var först dit, och sen var vi först tillbaka, haha vi är ju awesome? :D

Menmen, sen stack jag hem och åt och sen gjorde jag läxor. Är fortfarande inte klar med de, men ska strax läsa lite NO, det är typ viktigast just nu sen kommer svenskan, för vi ska ha sånt 'prov' imorgon i no, och sen ska läxan i sv lämnas in också. Efter det har vi allt möjligt, matte, so, kinesiska, haha. Men det löser sig, blir iallafall inget mer inlägg tror jag. Nu ska jag tydligen göra mat (enligt pappa) och efter det läxor. Sen imorgon kväll kommer hundarna vi ska passa, ska bli jätteroligt!

Hörs imorgon, puss!

   ignorera vad jag gör med munnen tack!

Av gabby ♥ - 29 augusti 2011 20:16

Hej. Förlåt att jag inte har bloggar idag men jag har inte kunnat. Sitter just nu med läxorna så bloggar imorgon efter skolan. Puss! <3

Av gabby ♥ - 28 augusti 2011 12:54

Hej! Snabbt inlägg, här ja. Sticker snart till Borstahusen, till våra kompisar. Ska nämligen vara hundvakt åt deras hundar på onsdag, så ska vara hos de idag ett tag. Nu måste jag gå, bloggar mer senare, puss! ♥

   gammal mobilbild

Av gabby ♥ - 27 augusti 2011 14:55

   Så. Nu har jag duschat och ska strax föna håret. Efter det ska välja kläder jag ska ha ikväll, hade gjort det innan imorse, men nu är det ju nästan kallt, så jag skippar nog shorts och linne. Tror faktiskt inte heller att jag äter några kräftor.. haha, minnen ifrån förra året med hanna! :D

Nu ska jag skynda mig. hörs sen ikväll, puss! ♥

Av gabby ♥ - 27 augusti 2011 10:33

 

Godmorgon! Gick och la mig runt tolv, var supertrött. Vaknade sedan igen vid halv sju ungefär av all åska & blixtrar. Det bara blinkade till i rummet och sen en gång hördes det som en bomb. Har inget emot åska annars, men denna gången var det lite läbbigt. Så hela familjen gick ner i vardagsrummet och tog upp marsvinen en stund och halv sov. Sen när det var över gick vi och la oss igen och jag sov till nio och vaknade sen av byggarna. Är det inte det ena är det det andra.. Men ja, för er som inte vet så bygger vi om vår trapp. Nu har jag iallafall ätit frukost och ska strax borsta tänderna. Idag vet jag inte vad som händer, får se, puss! ♥

Av gabby ♥ - 26 augusti 2011 22:06

Eftersom jag är så seg på detta så kör jag alltihop med detsamma! 


9: En plats du skulle vilja besöka.

Sydafrika & åka på safari! bild från google.se

 

10: En bild på dig & någon du har oförglömliga minnen med.

   saknar det. 

11: Något som påminner dig om gamla tider.

 

12: Två bilder sen du var liten.

   

13:En bild sen i somras

 

14: Tre saker du inte gillar

orkar inte leta upp bilder , har ju inte så många här..

men..

1)mördarsniglar, HATAR dem.. plus att jag inte vågar söka bild på de på google ..:(

2)falska vänner .. 

3)att varje gång jag behöver nysa ska det va vid ett pinsamt tillfälle till exempel i klassrummet när det är knäpptyst eller i en folkmassa. 


15:En vän du aldrig kommer glömma.

 

16:Någon/några du alltid har roligt med.


     

17:En person som du älskar.

       

18:Din favorit plats.

hemma. och i Mexico.


19:Någonting du saknar.

   att vara liten.

20:En bild på en person som alltid gör dig glad.

 

21:Den nyaste bilden på dig själv

   tagen för kanske två timmar sen.. 

Av gabby ♥ - 26 augusti 2011 20:59

TYCKER ALLA SKA LYSSNA PÅ SÖTNOSEN ULRIKS NYA SKIVA! 


ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKA ♥♥♥♥♥ 

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards