lifeisgreen

Alla inlägg under augusti 2011

Av gabby ♥ - 15 augusti 2011 00:13

Hej! Igår var väldigt trevligt, träffade trevligt folk, besökte Gripsholms slott, lyssnade på pappas band, som förresten kom trea så det är vi nöjda med! På kvällen spela vi kort och skojade, och idag åkte vi till morfar, och jag världens bästa morfar, för jag får låna deras dator med hem :-D. Jag provade hans elcykel, kul! Gjorde dock illa mig sen.på benet men jaja. Ikväll grillade vi korv, mysigt. Nu ska jag sova godnatt . Imorgon far vi hemåt skönt att komma hem.

Av gabby ♥ - 12 augusti 2011 17:00

Hej! Sitter hos mormor och har nyss ätit gott! Innan idag var vi och kollade på morbrors och 'moster's nya hus, riktigt fint. Imorgon bär det av till Mariefred för att kolla på när pappa är med sitt band och deltar i gatumusikants-SM i år igen, kul det med! Sen åker vi tillbaka till mormor och sover där en natt till, och sen tror jag att på söndag så åker vi till morfar och sen åker vi hem. Har faktiskt inte tagit så många bilder ännu, men det blir väl sen imorgon, riktigt skoj att träffa Kaisa och hennes familj igen haha! Nu ska jag ner och vara lite trevligare. Pusshej!

(imorgon är jag utomhus från 11 till typ 17 så räkna inte med uppdatering förrän sent på kvällen!)

 

        haha gulligt.

Av gabby ♥ - 11 augusti 2011 20:12

Hej! Sitter just nu hos mormor & hennes man Folke. Lånade deras dator. Sitter och väntar på att få käka lax, gott! Bilresan idag var seeeg, så skönt att man får vila åtminstone en dag tills man ska iväg igen...

Nu ska jag kolla fejjan sen ska jag nog äta, ha det bra!


                     

HAHA GUUUUD VAD KUL DET KAN VA OCH KOLLA IGENOM GAMLA BILDER.


Av gabby ♥ - 11 augusti 2011 14:15

Hej, nu sitter jag i bilen och vi är på väg till mormor. Ska nog stanna på något mcdonalds och äta snart. Ville bara uppdatera. Bloggar från mobilen, puss

Av gabby ♥ - 10 augusti 2011 19:49

  RUBIH KUBIH

Av gabby ♥ - 10 augusti 2011 19:24

Hej! rätt många inlägg idag, men det är väl bara bra? Kom hem från mimmis pappas jobb strax efter fem. Igår och idag var supernice! Vi lyssnade och dreglade över vår sötnos Ulrik, seriöst jag tror jag är kär haha! Vi hade jätteroligt iallafall. Nu ska jag packa, för vi åker ju imorgon. Kommer ha med mig datorn men som sagt vet jag inte om jag bloggar så mycket! Ni får ha det så bra iallafall för det ska jag ha! Kommer hem i början av nästa vecka, och sen börjar skolan.. BUUUUU! :(

ha det bra, sista inlägget (tror jag) idag. Men får se om jag hinner ett inlägg till senare.

 

Av gabby ♥ - 10 augusti 2011 16:26

Hejhopp! Nu sitter jag och Mimmi på hennes pappas jobb för vi har nyss badat i poolen och i ett spa. Och nu duschade vi precis och eftersom hennes pappa inte kunde köra hem oss förrän vid fem, så tog vi någon dator för att blogga. Och nu ska vi dunka Ulrik Munther över hela butiken!! yeee

Vi fäktades med våra flätor innan, coolt va?

Nu ska vi som sagt lyssna på musik, så uppdraget slutfört! nejmen, mimmi tyckte jag skulle skriva det. Uppdaterar mer senare, haha. puss

 

Av gabby ♥ - 10 augusti 2011 11:02

Hej, idag vaknade vi runt nio någon gång, och vi gjorde oss i ordning. sen åt vi frukost och fram till nu har vi suttit lite vid datorn och mimmi har hunnit blogga och sånt. Idag vet jag inte vad som händer, vi skulle iallafall se någon till film, som heter Edward Scissorhands tror jag..? igår kollade vi på Picture This och sen gick vi och la oss. Nu ska vi göra något annat. Ha det bra! Hör av mig under dagen.


 

nån asgammal mongobild som mimmi tydligen hade på sin dator...fyyyy!


Ville bara påminna er att anmäla er till fototävlingen! Har typ fått in en bild..?

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards