lifeisgreen

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av gabby ♥ - 18 augusti 2011 19:23

Hej igen! Påminner er om fototävlingen, några säger att de ska vara med men de skickar aldrig bild.. ? så vet faktiskt inte om jag lägger ner den. blir faktiskt rätt uttråkad när jag vill göra något roligt med bloggen, och sen är det ingen som vill liksom?


jaja. har knappt gjort någonting sen jag bloggade sist, ätit, både mellis och middag, har ni era pennor och anteckningsböcker framme?

Min skärm funkade förresten inte till datorn jag fick av morfar, tråkigt, men sen ska jag nog (tror mamma och pappa också skulle bidra med lite pengar haha) köpa en större skärm av en på pappas jobb. Intressant det också!

Vet inte vad jag ska skriva, så bloggar igen ungefär samma tid som idag, imorgon efter skolan, riktigt taggad över att vara ute när det ska regna hela dagen imorgon, wiho! *det kallas ironi*


nu ska jag sluta deppa och ta nya bilder, på vad vet jag inte men det får vi la se, pusshej!

   some say i'm not normal, you know what? i don't wanna be :)

Av gabby ♥ - 18 augusti 2011 14:30

Hej! Kom hem från skolan för kanske en timme sedan. Slutade vid ett och slögick hem med sanna, sanna, ida och martina.( går i en klass över oss och bor på samma gata som mig och sanna. ) Nu har jag precis kollat bloggar och fejjan,( facebook ) och ska nog snart gå ner och äta. Är hungrig för det var ingen god mat idag, haha nyhet. Har även ont i magen, inte kul alls! Imorgon börjar vi också nio och då skulle vi gå igenom alla klassrum och sånt, för de nya, och typ va ute..? får se. Nu måste äta annars får jag damp, uppdaterar mer ikväll, puss!

   kolla på hon till ... vänster heter det, just det!

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards