lifeisgreen

Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av gabby ♥ - 5 augusti 2011 20:28

Hej & förlåt för att jag inte bloggat alls under dagen! Efter jag bloggade sist gjorde jag mig iordning och vid kanske två-tiden åkte jag och pappa ner till stan för att göra lite ärenden. Det var jättelite parkeringsplatser och när vi kom ner till stan kom vi på att det Eskilscupen haha. Men när vi hittat en plats så gick vi till akademibokhandeln och köpte min bok. tyvärr hade de inte den i pocket eftersom boken kom ut i maj och den direkt var en bästsäljare så jag skulle få vänta i typ 10-11 månader innan den kom ut i pocket. Efter det gick vi till apoteket och sen gick vi till Halmens musik för pappa skulle typ köpa nya trumpinnar till sitt trumset. Efter det fikade vi och sen stack vi hem. Jag satte mig och läste ett tag och har nu precis ätit. Ska strax kolla facebook snabbt och sen se en film tror jag. Bara lite info inför nästa vecka och så.  Vet inte om det blir så bra bloggning eftersom i nästa vecka åker vi upp till massa släktingar och sen ska pappa va med i sån gatumusikants SM iår igen med sitt band och självklart håller vi tummarna att de kommer etta och inte tvåa iår! Har med mig kameran och jag tar nog med mig datorn också, men jag kanske inte orkar blogga för jag vet inte om jag får så mycket fritid, bara så ni vet. Men ni klarar väl er? Nu ska jag inte uttråka er med 100 sidor, puss

 

Av gabby ♥ - 5 augusti 2011 11:04

Tjäääääna! Åt frukost nyss och sitter nu och kollar runt lite på facebook. Idag ska det tydligen regna, och jag och pappa hade tänkt att bara ta en sväng ner till akademibokhandeln för att köpa min bok. (Det var ett väldans mycket tjat om den boken, eller hur?) iallafall, sen blir nog resten av dagen bara mys. Bloggar mer senare, för nu ska jag göra mig iordning. puss ♥

   nästan olagligt söt!



Förresten, vad har hänt med statistiken? Från att ha varit ändå ganska bra så bara 'poff' så är det typ 3 som besöker min blogg? tipsa gärna om bloggen! ♥

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards