lifeisgreen

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av gabby ♥ - 8 augusti 2011 21:02

Hallå där! Vet inte vad som har hänt med bloggingen? eller jo, iförsig vet jag ju, och tyvärr kan jag nog inte säga att den kommer bli bättre, för min farmor är ju som sagt här tills på onsdag tror jag och sen strax efter det sticker vi ju iväg och kommer inte hem förrän nästa vecka. Så ja.. tyvärr.

Idag var jag pappa och farmor på Djurparken (fågelparken) och jag tog en däl gulliga kort. Visar väl en annan dag. Sen kom min nya mobil som jag väntat på i snart tre veckor, och mina shorts mamma beställde åt mig från Ellos. Så nu håller jag på och försöker klura ut hur mina kontakter kommer till den nya? haha trööögo. Imorgon tror jag att jag ska ha sovis med Mimmi, men som det ser ut nu så får jag inte tag på henne. Så om du ser detta Mimmi, ring/smsa gärna? ♥

Nu ska jag gå ner till familjen och vara lite social. poss

   överredigerad bild..

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards