lifeisgreen

Alla inlägg under januari 2012

Av gabby ♥ - 31 januari 2012 19:45

Det finns ett rykte som går runt som säger att pojkar är starkare än flickor.. Snälla, kan du bära en 3-4 kg bebis i magen i 9 månader? Kan du städa, laga mat och prata i telefon samtidigt? Kan du bränna din panna med locktången och inte klaga?... Kan du gå hela dagen i klackar? Kan du gråta hela natten och sedan vakna upp nästa morgon som om allt är okej? Kom ihåg killar, tjejerna är bara hjälplösa tills nagellacket torkat. 

 

Av gabby ♥ - 31 januari 2012 17:29


finns det någon tråkigare bild?


  Hej. Kom hem från skolan vid typ halv fyra idag? Åt, kollade lite tv och nu sitter jag här. Har precis kollat Bloglovin och fb och ska strax sätta igång med pluggandet. Har två prov denna veckan, och två prov förra, och så ett prov nästa också.. fem prov på 2 ½ veckor?! Lärarna lyssnar ju inte heller när man klagar.. Ska plugga lite No nu, på tefy.se, orkar inte läsa i boken haha. Och sen ska jag nog öva lite på svenskan eftersom vi ska börja med alla redovisningarna nu imorgon. Men det kommer nog gå bra, har koll på det jag ska redovisa om osv! Nu ska jag som sagt plugga no, och lite svenska sen vid åtta bänkar jag mig framför tvn för att se Top Model sverige, haha patetiskt ändå, men tycker det är rätt kul att se när de gör bort sig och tror att de själva är så himla bra..  Vi hörs kanske imorgon innan gitarren, cya!

Av gabby ♥ - 30 januari 2012 20:49

Hej. Skolan idag gick rätt snabbt, kinesiskan var fett rolig för en gångs skull haha

Sen när jag kom hem så hade mamma bakat scones åt mig, tjalalalal så jag åt det och det var jättegott, tjalalal jag har damp, vet inte vad det är med mig idag... iallafall, sen stack jag och ida på träning och kom hem typ tjugo över sex? Åt, hoppade in i duschen och nu sitter jag här och dansar fastän jag inte har musik på. jodå, såatte...NUUUU ska jag strax gå ner och kolla på Mammor och minimodeller, dissar familjen annorlunda totaaaalt, för jag fattar inte det roliga med det :$ bara jobbigt med alla barn ju hahahahha

Ja, vi hörs nog IMORGON när jag är mindre konstig....... hejdåå!!!!!!

haha palla att min lugg var så sne pffffffffft  

Av gabby ♥ - 29 januari 2012 16:47

Hallå där! Sa till mamma innan att jag ville ha Photoshop, och vet ni vad hon sa då? 'Jo men jag tror jag har fått någon sån skiva någongång, tror det kan vara photoshop..' varför har hon inte sagt detta tidigare?!?!?!?!? iaf, har hittat skivan och installerat den på min dator och nu sitter jag här och försöker klura ut hur man ska göra.. fattar inte ett skit haha! Men nu ska jag ner och mysa med familjen och dricka chai latte, vi hörs nog imorgon!

haha så gulliga vi var...   

Av gabby ♥ - 29 januari 2012 16:44

Hej, förlåt för att jag inte bloggade igår, satt vid datorn väldigt mycket men vet inte varför jag inte bloggade, haha. Slappade iallafall, och innan var jag och mamma ute och gick en runda, och nu sitter jag här och diggar musik. Ska snart ta tag i gitarrläxan, men först ska jag kolla bloglovin. Får se hur det blir med bloggningen denna veckan, har två prov men ska försöka blogga när jag har tid. Puss! ♥

 


Nya bilder? Jo tack! 

Av gabby ♥ - 27 januari 2012 18:05

Hej, idag var klassen på ishallen och åkte skridskor, faktiskt väldigt längesen och riktigt kul! Sen när vi egentligen slutade stannade jag och liv och åkte lite med sanna och sen stack jag, liv, sanna och ida och några fler till Mc Donalds, goooott! Sen hämtade pappa oss och nu är jag hemma igen, sitter och lyssnar på musik haha. Ska strax träna lite på gitarrläxan och senare blir det The voice tror jag. Vi hörs sen! ♥






beslutsångest...

ska jag byta till blogg.se eller ha kvar denna?   

Av gabby ♥ - 24 januari 2012 18:51

Hej. Sitter nu och gör lite svenska, fixar med min Power-Point. Ska vara klar på fredag och sen på  onsdag ska vi redovisa och jag ska redovisa om Ulrik, mihihihihihihih

Efter det ska jag plugga lite no, sen gör jag resten av det på arbetspasset imorgon. Nu ska jag fortsätta, bloggar kanske imorgon efter gitarren (har senare tid nu, eftersom kursen börjar om imorgon) får se, för vi har prov i so sen också på torsdag. Bloggen är lite under kaos nu, så räkna inte med bra uppdatering..  den här veckan blir inte bättre.. kommer bara blogga när jag verklign inte har några läxor. vi hörs någon dag, puss!

BILD

   

BILD

 

BILD

Bieber, släng dig i väggen...

Av gabby ♥ - 21 januari 2012 18:27

Hej, och uuuuursäkta för den kassa bloggningen!!!! Men jag har drunknat i läxor och när jag väl haft fritid har jag velat umgås med vänner och familj, så ja. hoppas ni förstår! I tisdags var jag med Sanna efter skolan och sen stack vi och såg bio på kvällen, New Year's Eve hette den, jättegullig & rolig och faktiskt jättebra! Över förväntan. På onsdagen var det Öppet Hus på skolan och då var jag på kinesiskan mellan 17.15 -19.00 eftersom jag var på gitarr innan och den slutar fem så ja.. Torsdags hände inget speciellt, läxor, träning. Igår hade vi Beeptestet på idrotten och jag är rätt nöjd med min insats, även om jag säkert skulle kunna sprungit mer. På kvällen sen myste familjen framför tvn och idag åkte jag och farsan Baloo till Väla för att köpa mig ett par idrottsskor. Hittade ett par ursnygga dojor och fick även med mig en jättesnygg tröja också från Gina. På vägen hem handlade vi semlor och annat gott och fikade med det när vi kom hem. Nu har vi nästan precis sett på handbollsmatch på tv, Sverige mot Polen, och vi spelade asbra i första halvlek och ledde med 11 mål mot Polen. Sen sumpade vi det och spelade så jävla kasst i andra halvlek så det blev 29-29. Dåligt! Nu sitter jag med Engelskaläxan och ska snart gå ner till mamma och pappa för att se när maten är färdig. Lovar att det blir bättre uppdatering imorgon! puss.

 

bild från förra tisdagen.... ^^

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards