lifeisgreen

Alla inlägg under januari 2012

Av gabby ♥ - 5 januari 2012 15:59

Hej. Sanna kom till mig strax efter halv tre och då gick vi till trollskogen (som jag kallar det) och fotade lite. Nu kom vi precis in och ska redigera bilderna vi tog. Hoppas det iallafall blev någon bra! Det är ju svinkallt ute och det regnar.. Bloggar sen puss! ♥

 

snyyyygga!

Av gabby ♥ - 4 januari 2012 16:53

 

Hej, och förlåt för att jag inte uppdaterat idag, men har inte pallat. haha. Har läst, chillat framför teven och läst igen, läste också ut min bok för en halvtimma sedan. Inget intressant som hänt idag helt enkelt. Imorgon träffar jag Sanna och det kommer säkert bli hur mysigt och roligt som helst! Kommer nog upp lite nya bilder också. Nu ska jag gå ner och värma en ostmacka och göra varm choklad (godast asså) för jag är hungrig igen, tehe. 16 bilder-inlägget kommer väl upp om någon kvart eller så. Började igår kväll, men satt vid den andra datorn och där har vi inga nya bilder direkt, haha. Men ja, puss ♥

Av gabby ♥ - 3 januari 2012 17:32

1. du och en bästa vän

2. ett minne för livet
3. dig själv som lyckligast
4. någon du litar på
5. någon du saknar
6. någon du älskar
7. någon som betyder mycket 
8. någon som ger dig inspiration 
9. någon som du skulle offra livet för
10. någon som alltid kommer att finnas i ditt hjärta
11. den du alltid har roligt med
12. en plats du saknar
13. en konstig bild
14. en bild som väcker känslor
15. något som är viktigt för dig

16. något som får dig att gråta


börjar i nästa inlägg

Av gabby ♥ - 3 januari 2012 17:21

ett år gammal bild..


Idag kom Ebba vid tolv ungefär och sen kom Sanna och Emma vid halv ett typ. Vi gick till Mona Lisa och käkade pizza och efter det stack vi hem till mig igen och körde julklappspel. Jag fick Body Lotion, Shower Gel osv. Liv stackaren har halsfluss så hon kunde tyvärr inte komma. Sanna stack för någon timme sen och Ebba och Emma en halvtimme-fyrtio minuter typ. Nu ska jag duscha och sen blir det nog andra HP-filmen ikväll ;) (jävligt mycket tjat om det tycker jag) annars får vi se hur det blir. puss och vi hörs imorgon! ♥

Av gabby ♥ - 2 januari 2012 21:42

  Satt med familjen och kollade på första Harry Potter filmen innan, kom ju på att jag fick de två första när jag var runt sju, men då tyckte jag de var döläskiga, haha feg eller vad? Den slutade för kanske en halvtimme sen så imorgon blir det tvåan! Imorgon kommer sanna, ebba, liv och emma till mig och så byter vi julklappar sen sticker vi till pizzerian som ligger borta vid ebba ungefär, mysigt värre! Nu ska jag vara social med familjen, hörs imorgon innan tjejerna kommer. Annars blir det såklart efteråt, hehe. Puss! ♥

Av gabby ♥ - 2 januari 2012 16:03

några av alla 495 låtar jag har på min lista, hehe.. De som jag lyssnar på mest just nu och såna som jag lyssnade en del på innan men som jag glömde bort, fast ändå är lika bra! 

Av gabby ♥ - 2 januari 2012 15:15

 

Fikade nyss med mamma och nu sitter jag och äter noblesse och lyssnar på min bra:iga spotifylista. Var ute en sväng och fixade julklapp tills imorgon. Nu går jag ner och gosar ner mig i soffan med en bok tryckt framför nyllet. Ikväll blir det nog film som gäller, ska se om det går någon bra på tv annars hyr jag nog någon. ♥

Av gabby ♥ - 2 januari 2012 11:56

 

Vaknade strax efter tio och var nere och åt frukost för ett tag sedan. Idag ska jag iväg och köpa julklapp eftersom tjejerna och jag skulle träffas imorgon tror jag det va. Sen kanske jag skulle träffa Ebba ett tag men vi får se! Nu ska jag göra mig iordning osv. Bloggar mer under dagen, puss ♥

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards