lifeisgreen

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av gabby ♥ - 1 januari 2012 15:57

Hej! Igår kväll var det som sagt bara jag, mamma och pappa hemma som firade, väldigt mysigt! Åt tre-rätters och kollade på Harry Potter haha. Vid tolvslaget gick vi ut och kollade på alla fina raketer, hade med mig kameran ut, var rätt svårt att få bra bilder men några blev ändå rätt lyckade. Visar de så fort jag har laddat in de i datorn, de håller på att laddas just nu. Somnade strax efter två inatt och vaknade vid tio typ. Hade kunnat sova lite längre, men jag tycker det skittråkigt när man sover bort hela dagen. Jag och mamma gjorde iallafall en liten grej för någon timme sedan och just nu är jag verkligen glad. Vid fem kommer några kompisar hit från Landskrona och så äter vi och har skoj och så. Bloggar mer sen!

Av gabby ♥ - 1 januari 2012 15:55

   

Av gabby ♥ - 1 januari 2012 00:00

GOOOOOOTT NYYYYYYTT ÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!


Nu lämnar vi ett bra 2011 bakom oss och satsar på att 2012 blir ett toppenår! Eller vad säger ni?! Gott nytt år iallafall!!! ♥


 

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards