lifeisgreen

Alla inlägg under november 2010

Av gabby ♥ - 24 november 2010 11:22

Ja jag är sjuk igen!

Jättejobbigt..

Rösta gärna i min nya omröstning, och bestäm vad jag ska ha mer på bloggen.

Nu ska jag nog vila lite, ses!


Äkta vänner finns det få av, så var stolt över de vänner du har och inte avundsjuk på de vänner du inte har.


 

/G


Av gabby ♥ - 21 november 2010 18:56

Hej !

Ja, jag har inte bloggat på över en vecka, iknow.

Men asså jag har inte haft tid, eller så har jag inte orkat.

Men jag har haft en header-tävling (igen)

och Emmy vann! :D
Grattis.

Jag kommer använda de tre som fick mest röster. ♥


Spelade match idag, mot Lugi.

Förlorade med 9-8 , men jag är lika nöjd för det!

De är duktiga ( vi också ;p) och innan har vi typ förlorat med 20-3 ? xd


Imorgon är det skola, och träning.


Ja det var det...:p

Vi ses väl ..

Av gabby ♥ - 7 november 2010 19:12

Go'kväll ;p

Nu ska jag sätta på en film, så vi hörs sen!


Ganska onödigt inlägg, haha.

.

Av gabby ♥ - 7 november 2010 14:45

Hej.

Sitter i soffan och slöar just nu, haha.

Jag är typ , trött xd

men ja , kommer ett inlägg senare,

Ha det bra,

PUSS


  söt bild på mej och wilma.

Av gabby ♥ - 6 november 2010 22:10

Hej,

förlåt för min dåliga uppdatering, men jag har inte orkat att blogga.

jag & märta, skapade en blogg idag tillsammans, ska försöka vara aktiva :)

http://fforeveeryoung.blogg.se

kommer kanske inte vara så aktiva där , men ni kan kolla in då och då :)

Nu ska jag spela lite spel, så vi hörs senare!


Puss hejj,

Av gabby ♥ - 4 november 2010 18:17

Snart kommer Ida! :)))


Här har ni Dagens Outfit, + lite bilder jag tog när jag hade tråkigt ;ppp



         

Av gabby ♥ - 4 november 2010 15:41

Hej, förlåt för jag inte har bloggat!

Men idag är jag bara så .. slö.

Idag ska ha sovis med ida, kuuul! :D


Jag orkar inte sitta vid datorn mer, så ni får bara dagens outfit.

Dock ingen bild, den kommer senare.

Svart linne - Maxi ^^

Jeanstights - Maxi där också ;p

Kofta - Gina Tricot

Scarf - Gina tror jag ^^



Ja , vi ses väl senare!

För nu ska jag typ pyssla , eller nått.......

Av gabby ♥ - 3 november 2010 15:48

Hejhej!

Här är bilderna jag  & Julia tagit hittills, får se om det blir fler ;)


                                                            

Okej, ignorera ALLA bilderna på mig!

Alla bilder blev ju så fina p åJulia ;o



Kram . 


ses senare.

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards