lifeisgreen

Alla inlägg den 1 november 2010

Av gabby ♥ - 1 november 2010 21:42

kommer lägga upp lite kläder, som jag vill ha!

Kanske lite accessoarer också, <3

Kanske något som faller er i smaken? (;


  Helen Knitted Cardigan - Gina tricot, 199:-

finns även i vit, brun och grå.


  Vendela Overknee socks - Gina Tricot, 59:-

finns även i svarta och vita.


  Cornelia knee sock - Gina tricot, 79:-   Valentine fingerless glove - Gina Tricot, 79:-


  Zoe cable mitten - Gina Tricot, 79:-

finns även i vita, orangea, rosa, bruna och svarta.


som ni ser gillar mycket grått, men det är mysigt nu i höst! ♥


Hittade väldigt mycket på Gina Tricot, så det får räcka för idag,

får se om jag hittar ngt mer jag kan tipsa om, någon annan dag!


Känner för att hitta på något nytt idag, så det blir också


Dagens hiss & diss! ♥


Gabby hissar:


  Skratt.


Vem gillar inte skratt?

Att höra ett skratt, eller skratta själv, är underbart!

Man blir genast på bra humör och oftast kan man inte sluta sedan.

Fast skratt ska vara äkta, och komma från hjärtat, inte ytligt.


gabby dissar:


 

Getingstick.


Aj, vad ont de gör.

Man vill bara skrika rakt ut!

Själv har jag inte fått något, men tror det gör ont!





hejdå, nu ska jag sooooooooooova    

Av gabby ♥ - 1 november 2010 20:46

Hej!

Dagen var bäst, hah.

Ja , för att korta ner allt i en mening:

vi skrattade mycket , ;)

Orkar inte ladda in bilderna idag, så ni får se de ngn annan dag ((:

Nu sitter man och kollar på Top Model, fast det är paus just nu.

Imorgon vet jag inte vad jag ska göra.

Blir nog att man är med någon , :D


varför ska alla åka bort nu ? :(

Både Wilma & Emma kommer vara borta på lovet!

För imorgon åker Emma till sin mormor & morfar!

OCH STANNAR TILLS PÅ SÖNDAG?!


men ja,

kommer nog ett inlägg senare, får se.

Annars kommer det ju säkert ett imorgon ;)



DAGENS OUTFIT. ♥


bara för jag har lust.

 

ful webbkamera-bild.


Träningströja - vet inte ^^ ,

Jeans - Lindex, tror ja ..


Men ja,

dagens låt kommer, fast inte videon, utan texten! :)



She will be loved - Maroon 5. ♥


Beauty queen of only eighteen
She had some trouble with herself
He was always there to help her
She always belonged to someone else

I drove for miles and miles
And wound up at your door
I've had you so many times but somehow
I want more

I don't mind spending everyday
Out on your corner in the pouring rain
Look for the girl with the broken smile
Ask her if she wants to stay awhile
And she will be loved
And she will be loved

Tap on my window, knock on my door
I want to make you feel beautiful
I know I tend to get so insecure
It doesn't matter anymore

It's not always rainbows and butterflies
It's compromise that moves us along
My heart is full and my door's always open
You can come anytime you want

I don't mind spending everyday
Out on your corner in the pouring rain
Look for the girl with the broken smile
Ask her if she wants to stay awhile
And she will be loved
And she will be loved
And she will be loved
And she will be loved

I know where you hide
Alone in your car
Know all of the things that make you who you are
I know that goodbye means nothing at all
Comes back and begs me to catch her every time she falls

Tap on my window, knock on my door
I want to make you feel beautiful

I don't mind spending every day
Out on your corner in the pouring rain, oh
Look for the girl with the broken smile
Ask her if she wants to stay awhile
And she will be loved
And she will be loved
And she will be loved
And she will be loved

Please don't try so hard to say goodbye
Please don't try so hard to say goodbye

I don't mind spending everyday
Out on your corner in the pouring rain

Please don't try so hard to say goodbye


Ciao!

Av gabby ♥ - 1 november 2010 11:44

Jag är ledsen! :(

För att igår när vi åkte hem, så satt jag vid min data i bilen, och hade skrivit ett jäääääättelångt inlägg, SÅ SLUTAR INTERNET ATT FUNKA!

Asså bajjs..

jag kommer inte ihåg vad jag skrev nu bara för det!

Får väl skriva ett nytt...


sitter och väntar på att emma ska komma!

har inte så mycket att berätta mer än att jag typ var sjuk i helgen, så jag får inte träna idag! >x(


bara för jag saknar Wilma så sjukt mycket, får ni en liten bildbomb på henne! :)


          



HEJDÅÅÅÅÅ

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards