lifeisgreen

Alla inlägg under april 2012

Av gabby ♥ - 30 april 2012 20:21

     

 välj vilka du vill ha ♥   

Av gabby ♥ - 30 april 2012 18:32

   



försökte ta några snygga porträttbilder men som vanligt går det åt skogen.. haha.. 

Av gabby ♥ - 30 april 2012 18:08

               

 © Copyright by Gabriella

Av gabby ♥ - 30 april 2012 15:53

Hej! Igår var jag och mamma och pappa på Lager 157 och shoppade loss lite. Fick med mig en jacka, ett par byxor och en tröja! Bild kommer antagligen senare ikväll. Vid tolv ungefär idag så stack jag och sanna ner till stranden och fotade lite och kom hem vid typ tjugo över två. Sitter och kollar på One Tree Hill och har precis ätit just nu. Snart ska jag nog göra lite läxa så jag har dagen fri imorgon. Ikväll får vi se vad som händer, tror jag och mammi skulle sticka ner till brasan ett tag, så får väl se om jag tar med mig kameran. C'ya ♥

saknar dig älskling, ♥  

Av gabby ♥ - 28 april 2012 13:26

10 saker jag tycker om:
Mina vänner

Min familj

Att fotografera

Att spela musik

Att sjunga

Att sporta

Att skratta

Filmer som man går och tänker på i dagar efter att man sett dem

Böcker

Min säng


9 saker jag tycker mindre om:

Falska människor
Segt internet
Dagar när allting bara är så fel
Att förlora någon man älskar
Mördarsniglar
När någon säger "är du sur?" och man svarar "nej" och den andra fortsätter " jo det är du!" För då blir man sur!
Lustiga Huset
Att känna sig värdelös

Skitsnack



8 bloggar jag läser:

7 saker jag vill göra i framtiden:
Åka på safari i Sydafrika
Jobba som fotograf
Träffa min andra hälft
Vara med i en film/serie
Ge ut en bok
Starta ett band
Åka till Miami

6 filmer jag tycker om:
The Twilight Saga 
The Hunger Games (!!)
Harry Potter
Super 8
Jag saknar dig
Bridge to Terabithia (favoritfilm sen jag var liten, är det fortfarande haha!)

5 saker jag är rädd för:
Mördarsniglar
Grodor och paddor
Mördare/våldtäktsmän
Trånga utrymmen
Clowner
4 ord som beskriver mig:
(Oftast) Glad
Snäll (hoppas jag)
Blyg (men sen när man lär känna mig är jag aldrig tyst)
Omtänksam (tror jag...)

3 saker jag ser fram emot:
Min födelsedag!! (på fredag)
Sommarlovet!
När vi får vår lilla valp (!!!!)

2 snygga kändis-killar:
        


1 bra låt:
Science & Faith - The Script
Av gabby ♥ - 28 april 2012 13:21

Idag var det tänkt att jag och sanna skulle sticka ner till stranden och fota lite men blev ingenting av det, då det regnar. Så istället kommer jag bara ta det lugnt idag, känner mig lite småförkyld så passar nog bra om jag bara är hemma och vilar upp mig. Nu ska jag nog ta och fota lite grann, vi hörs senare. puss

Av gabby ♥ - 27 april 2012 19:57


Idag var det skola som vanligt, hade utvecklingssamtal som alltid är så segt, och sen strax innan fyra stack jag, emma och sanna ner till stan för gå på tivolit. Hade verkligen askul, älskar er tjejer! Vi åkte virvelvinden två gånger, sen gick vi bara rundor, och sen när emma åkt hem gick jag och sanna rundor och leta efter en marknad osm inte fanns, köpte glass och sockervadd och bara myste. Kom nästan precis hem och ska nog snart gå ner och kolla på Lets Dance, världens tråkigaste program men orkar inte sitta vid datorn, haha. Senare blir det New Girl iallafall, det är iallafall roligt! Snart ska jag nog tvinga i mig pizza också.. Snacka om att jag kommer spy!? Vi hörs senare, ha en awesome fredagskväll, puss! ♥


Tack Sanna för att du bloggade åt mig igår! ♥ 

Av gabby ♥ - 26 april 2012 20:10

hejsan alla gabriellas läsare! slänger in ett litet inlägg nu för gabriella hade inte tid att blogga, så jag tänkte va lite snäll. ni som inte vet så mycket om mig så heter jag iallafall Sanna och går i Gabriellas klass. gillar ni fotboll så är min blogg perfekt för er, satsar riktigt mycket på fotbollen och i min blogg så får du läsa mycket om den, annars gillar jag att va med kompisar och att fota. tryck hääääääääär för att komma till min blogg! 

annars vill jag bara säga att gabriella är underbar och jag älskar henne mega mycket! vi hörs kanske en annan gång!

 

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards