lifeisgreen

Alla inlägg under april 2012

Av gabby ♥ - 25 april 2012 21:18


Kom hem från kg med Julia och Emma för kanske tjugo minuter sedan, och innan det pluggade jag lite och var på elgitarren. Imorgon är det torsdag, segaste dagen på veckan, enda höjdpunkten är träningen sen på kvällen. Vi hörs mer då, känns inte som om jag har något att skriva. ♥


Av gabby ♥ - 24 april 2012 18:26

 

© Copyright by Gabriella


Har varit ute och fotat med Ebba efter skolan och kom hem för kanske en timme sen. Har precis publicerat på penandpaper, så ta och kika vettja! Igår tränade jag, och sen kollade jag lite på Älskling, du har blivit en tjockis! , endast för att våra grannar var med haha. Nu ska jag komma igång med pluggandet, och senare blir det käk. Vi hörs imorgon efter skolan, puss och hej

Av gabby ♥ - 22 april 2012 20:01

© Copyright by Gabriella


Hej, Märta stack vi sju och sen dess har jag och mamma rensat i min garderob, slängt gamla och för små kläder och plockat fram större delen av sommarkläderna igen. Nu ska jag kolla på Mästarnas Mästare och sen ska jag plugga lite snabbt, och därefter publicera kapitel 11 (?) på penandpaper. Har kapitlet klart som ett ukast, så stay in touch! (Följ bloggen på bloglovin så slipper jag påminna här varje gång.. just sayin') HA DET BÄST

Av gabby ♥ - 22 april 2012 19:54

 © Copyright by Gabriella

Av gabby ♥ - 22 april 2012 17:58

Hej. Sitter nu med Märta, vi har varit ute och fotat lite, blev en del fina kort som kommer komma upp lite här och där! ;)

Innan idag var jag och ebba och emma på väla och det kommer bild på vad jag köpte senare ikväll! Nu ska jag och Märta göra något annat, vi hööres.

 

Av gabby ♥ - 21 april 2012 16:30

Har precis ätit, och vi kom in på något roligt samtalsämne så jag skrattade så mycket att jag grät. Tårarna rann nerför mina kinder, och jag överdriver inte, de rann verkligen! Snart ska jag börja göra mig iordning, städa på mitt rum osv, sen drar vi oss ner mot Malmö och sen ikväll när vi är hemma igen så visar de Panic Room på tv som jag ska se. Puss

 

Av gabby ♥ - 21 april 2012 10:34

Satt större delen av kvällen igår och försökte fixa med design och header så att allt blev exakt som jag ville. När jag äntligen var klar med alltih och var någorlunda nöjd, så sparar jag, loggar ut, och ska kolla på hur det blev. DÅ ÄR HELA JÄKLA BLOGGEN KAOS!? Alltså att den ser ut som den gör nu. Blev så himla arg att jag sket i det och för ett ögonblick bara ville radera hela bloggen.. Ska försöka ta tag i det så snabbt som möjligt men måste plugga lite innan idag så jag inte ligger efter i skolan på måndag. Så stå ut, för just nu hatar jag bloggen.

Av gabby ♥ - 20 april 2012 23:59

VAFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN HAR HÄNT NU MED BLOGGEN!?

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards