lifeisgreen

Alla inlägg under april 2012

Av gabby ♥ - 4 april 2012 16:56

Hej, idag har jag varit hos Sanna sen typ halv ett, vi har haft riktigt roligt! Kom hem för en halvtimme sen typ, och nu ska jag tydligen plocka ur diskmaskinen tyckte mamma.. får se hur det blir med det. Senare ska vi hämta mormor, kul! har ingen blogglust alls, så vi hörs sen. puss

 

Av gabby ♥ - 2 april 2012 22:47

nu ska jag gå och lägga mig, är superdupertrött! Först träning, sen laserdome , snacka om rolig dag!  Förlåt för att jag inte bloggat idag, men gör det imrogon! puss

Av gabby ♥ - 2 april 2012 14:48

Lägger ner frågestunden eftersom ingen frågade något. Men svarar självklart på de enstaka frågorna jag fick in!


SANNA

1. Kan du göra ett inlägg och visa hur man fotar bokeh bilder?
självklart! påminn mig bara.. ^^ 

2. Om du skulle beskriva mig för någon annan hur skulle du då beskrivit mig?
En sjukt underbar och härlig tjej som jag inte känt så länge men som ändå har en av de största platserna i mitt hjärta. Man kan berätta allt för henne och hon är jättebra på att lyssna. Sjukt älskad och underbart söt!

3. En helg med ulrik munther eller en dejt med robert pattinson? Du mååååste välja! :D
Svårt.. Men tror faktiskt jag skulle tagit en helg med Ulrik Munther, eftersom det skulle kännas ganska weird att gå på dejt med Robert Pattinson, då han är circus 11 år äldre än mig, haha..

KRAMAR!
KRAM!

1. Om du fick byta liv med någon för en dag, vem skulle du vilja vara då ? :)

Jag vet inte, kanske någon känd? Liksom veta hur det känns att ha tusentals fans efter sig, om man trivs med det eller bara blir less på det.  Eller kanske prova vara kille för en dag, hahah! Om man har roligare som tjej, haha. Äsch, jag vet inte, svår fråga!


2. Vilka bloggar följer du ? 
Jag har ju bloglovin', där jag har alla bloggar jag följer nerskrivna, så står det när de har gjort inlägg, och jag följer ju rätt många bloggar. Men jag följer bland annat din, ssannanilsson.blogg.se, everybodies.blogg.se, iidasofiaa.blogg.se och emmasbilder.bloggplatsen.se :)

3. vilket är ditt favoritplagg? :D

Hmm.. Jag gillar tröjor med något fint eller roligt tryck, och sen gillar mysiga tröjor. Men kan visa mina favoriter just nu!


 

Lager 157

Gina Tricot

   

Desigual


Sjukt fin blogg, :) ♥

Tackar!



Är faktiskt rätt besviken, för med tanke på när jag kollar på min statistik så har jag ju betydligt fler läsare än bara två. Men ja, ni är väl bara lata.

Av gabby ♥ - 1 april 2012 15:31

Bloggplatsen/Blogg?

och denna gången vill att jag att alla som ser detta inlägget ska svara. Har verkligen beslutsångest den här gången! Skulle kännas skönt med en nystart, men samtidigt är jag fäst vid denna bloggen, men ja... H J Ä L P  M I G !

Av gabby ♥ - 1 april 2012 14:39

Halvligger just nu i soffan med två sovande hundar bredvid mig, mysigt! Ska nog snart gå ut och gå med de en runda. Idag har vi typ inte gjort ett skit, bara slappat. Jag sitter fortf. i pyjamas, haha! Nu ska jag kolla bloglovin, vi hörs puss

gammal mongobild från sommarn   

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards