lifeisgreen

Alla inlägg under september 2011

Av gabby ♥ - 30 september 2011 20:18

Hej. Idag efter skolan gosade jag lite med hundarna och sen skypade jag med sanna. Är förmodligen med henne imorgon, roligt! Nu sitter vi och kollar på idol & pappa är och köper pizza, myys! Bloggar nog innan jag går och lägger mig i värsta fall imorgon bitti. puss! ♥

 

Av gabby ♥ - 29 september 2011 18:32

Hej. Skolan idag var som vanligt helt okej. Haha på no-lektionen så skulle vi labba, så skulle vi hälla i sån ättiksyra och ammoniak och sånt i tre provrör, så såg vi att det var frätande så de flesta blev såna bara 'JAG VILL INTEEE' hahaha ;d

Tyvärr blev det ingen träning för vår tränare var upptagen, jag som ville träna! 

Men iallafall, när jag kom hem från skolan åt jag lite och pluggade lite, men fastnade på matten på några uppgifter jag inte fattade. Så jag gick upp och satte mig här istället. Nu sitter jag och fryser så ska nog värma mig med en kopp varm choklad! så blir det. Ikväll runt sju tror jag, kommer hundarna vi passade för några veckor sen hit, och så passar vi de igen den här helgen. 


Skulle egentligen varit med mimmi imorgon, men hon är sjuk så det blir tyvärr inget. Får bli nästa vecka! 


Tror inte det blir något mer inlägg ikväll för jag ska göra klart läxan , kolla på idol & gosa med vovvarna. Så vi hörs imorgon efter skolan! 

   funderar på att ändra design & header någon dag nu i veckan, gillar det jag har nu men vill ha lite förändring, + att det blir ju mysigare med lite höstkänsla nu när det inte är sommar längre..?*sadface*

Av gabby ♥ - 27 september 2011 19:53

  Dagens blogg:

Underbar tjej som driver bloggen och som jag har tusentals minnen med, tyvärr umgås vi inte lika mycket längre.. :s

Men bra blogg och fina bilder! Följer den, så den är absolut värd att kolla in på!

Av gabby ♥ - 27 september 2011 19:51

Hej, har nyss pluggat no och pappa förhörde mig, gick fruktansvärt. känns inte som om jag kommer klara det imorgon, men ska plugga så mitt huvud inte klarar av mer! Snart ska vi äta, och sen blir det idol. Efter det ska jag läsa no och klura ut vad vi har för läxa i kinesiska. Imorgon blir det nog läxor efter skolan, men ska försöka uppdatera så fort jag kommer hem från skolan / i värsta fall så fort jag kan efter läxorna. sjuan är seeeeeeeeeeeeeg.


ha det bra era smurfar, pöss

Av gabby ♥ - 27 september 2011 15:07

Hejhej. Sitter just nu och käkar mannafrutti (mycke godare än risi) och snackar samtidigt skype med sanna. Skolan idag var sjukt skoj. För på SO:n så satt en tjej i klass o rita på stolen, så sa vår lärare ' rita inte på stolen' så trodde ebba hon sa 'bit inte på stolen' så hon börja skratta as mycket, och hon skrattar cp, haha så tillochmed vår lärare börja skratta hon med ;) 

men iallafall. Efter skype väntar pluggandet till no som ska va till imorgon. Sen efter det ska nog se på idol. pusshej! ♥


   sötisen.

Av gabby ♥ - 26 september 2011 20:00

Har nyss gjort varm choklad åt mig själv i tassimo maskinen och ska nu kolla på idol! (om det är idag..?) får se. ville bara uppdatera, puss!

Av gabby ♥ - 26 september 2011 19:22

Hej. Kom alldeles nyss hem från träningen, blev lite strul när jag och ida skulle hem för att hon ville att vi skulle ta bussen, för mig är det ju lite onödigt eftersom det är två busshållsplatser, men ändå. Men nu är jag iallafall hemma och ska strax äta, men först ska jag packa upp träningssakerna och packa ner idrottssakerna till imorgon så jag har det gjort. Uppdaterar imorgon efter skolan om inte några läxor kommer ivägen, puss på er! ♥

 

Av gabby ♥ - 25 september 2011 20:47

Sen jag bloggade sist har jag hunnit med att kolla på film, äta, hört på när mamma och pappa jublar över att hif tog guld, grattis! 

Ja, typ det. Ville bara uppdatera och säga att jag inte tror jag uppdaterar mer idag. Börjar nio imorgon, skönt! Men sen kl tio ska typ elevrådet fotas och jag är med där, och jag oooooorkar inte bli fotad en gång till.. 

Nu ska jag ta tag i kinesiskaläxansom jag har lovat mig själv att göra hela dagen men inte orkat förrän nu. Sen ska jag kolla på partaj, Pusshej!


 

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards