lifeisgreen

Alla inlägg under augusti 2012

Av gabby ♥ - 28 augusti 2012 22:22

Imorgon åker jag på läger. Har tyvärr inte gjort några inlägg så bloggen kommer stå tom de här dagarna. Haha, det låter som om det är världens undergång vilket det inte är, tre dagar står ni väl ut, jag bloggar ju ändå så sällan haha ;)


Idag har jag varit i skolan - tog skolfoto - tränat - packat - och nu ska jag sova. Börjar elva imorgon men vill vara utvilad. Så vi hörs på fredagkväll/lördag (beroende på om jag vill/orkar blogga)! en extrastor puss från mig hihi

         

ni har sett bilderna 

Av gabby ♥ - 27 augusti 2012 18:05

Av gabby ♥ - 27 augusti 2012 18:03

Hej! Skolan idag var helt okej, började tio och slutade kvart över två. Sen jag kom hem har jag gjort klart läxan, varit på banken och hämtat ut mitt id-kort och håller nu på att välja kläder tills imorgon, har skolfoto.. Hjälp haha! Ska även börja lägga fram kläder och annan packning tills lägret vi ska på på onsdag, ååh jag längtar! Det ska bli så kul! Nu när jag tänker på det ska jag fixa lite tidsinställda inlägg så inte bloggen bara står här och dammar :)
Nu ska jag fortsätta med mitt, pusshej!

Av gabby ♥ - 26 augusti 2012 11:26

Hej! Igår var jag och gamla laget (ik sund) på Bakken, som en avslutning. Åh, vad kul det var! Orkar dock inte berätta om allt, men var borta i ungefär 12 timmar haha. Var riktigt trött, så somnade snabbt, och blev väckt av Daisy och mamma klockan halv elva. Idag får vi några kompisar hit på fika, så snart ska jag gå upp och fixa mig, städa rummet osv. Vi hörs ikväll. puss


Av gabby ♥ - 23 augusti 2012 20:35

Idag var det skola och dagen var ändå helt okej. Efter skolan åkte jag, mamma och pappa och daisy på valpkurs och såklart skulle det börja spöregna haha... Men ja, nog om det. Imorgon är det faktiskt redan fredag vilket innebär att en skolvecka är avklarad, och att det finns en helg framför oss. På kvällen är det träning och på lördag är det Bakken  med gamla laget, som en avslutning. Ska bli jätteroligt men kommer säkert bli jättenere sen när man inser att vi inte kommer träffas alls lika ofta.. Längtar tills på onsdag, då vi ska till Hjelmsjövik (stavning?) med klassen, onsdag till fredag. Så då kommer det alltså inte bli någon bloggning, som ni kanske listade ut. Men jag ska försöka komma ihåg att göra några tidsinställda, kanske inga riktiga inlägg med 'hej nu sitter jag nog och spelar kort blabla', utan lite bilder, texter om annat, osv. Men ni får ha det så bra så bloggar jag självklart imorgon så fort jag får tid, puss!

      

Av gabby ♥ - 22 augusti 2012 21:31

Kom nästan precis innanför dörren efter en tuff men rolig träning. Eller vet inte om den var så tuff egentligen, det är nog bara för att jag inte riktigt rört på mig under sommaren. Men konditionen blir väl förhoppningsvis bättre allt eftersom! Nu ska jag hoppa in i duschen innan jag gör mig i ordning för natten, måste ju vara utvilad om jag ska orka gå ända till klockan kvart i fyra, haha! Vi hörs imorgon eftermiddag/kväll, puss!

Av gabby ♥ - 22 augusti 2012 16:11

Hej! Idag hade vi första dagen som vi gick efter schemat, och det gick väl bra. Orkar inte berätta om varenda lektion vi hade så kan ju säga att jag kom hem för kanske en timme sedan och nu har jag nyss ätit, jätttttteintressant. Klockan sju åker vi och hämtar Felicia så kör vi till träningen som börjar halv åtta. Förresten så får ni nog räkna med att det bara blir ett inlägg om dagen nu när skolan är i gång igen. (vilket ni egentligen redan får) 


pusshaj

 

     

inte världens mest smickrande bilder precis men såhär har jag förändrats på ett år... 

Av gabby ♥ - 21 augusti 2012 13:59

Idag har vi varit ute och gått hela dagen. Gick till Gantofta och sen tog vi tåget tillbaka till ramlösa station. Vi skulle egentligen vara hemma halv två, men vår klass är så awesome att vi gick mycket snabbare än planerat, så jag var hemma halv tolv, riktigt skönt! Snart kommer Märta och så är vi en stund innan vi åker för att hämta upp Felicia till träningen. Imorgon börjar skolan "på riktigt", vi ska gå efter schemat.. bleh. Går typ till tre, och det är ju jobbigt men jobbigast blir nog torsdagar, då vi går till kvart i fyra.. "jippie"

 

HAHA dööööör

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards