lifeisgreen

Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av gabby ♥ - 19 augusti 2012 18:19

Sista dagen på sommarlovet.
Då var det här sommarlovet slut. Det har gått otroligt snabbt men samtidigt inte, haha. Det känns som om man har haft sommarlov i en evighet men också att det var typ förra veckan som vi hade skolavslutning. 


Den här dagen har varit en perfekt avslutning på sommarlovet. Vi stack ner till örby i några timmar innan idag, så vi fick bada och sola lite och det känns faktiskt som att jag har fått massor av färg, är helt stel i ansiktet, älskar den känslan! Sen så för någon timme sedan skjutsade jag och mamma Kaisa och Karin till flygplatsen och sen dess har jag bara myst på en filt i solen och sen förflyttat mig in till soffan, men ska strax gå ut igen. 


Igår var vi också på Örby och solade, badade dock inte då det inte var någon annan som ville bada med mig haha. Sen stack jag och Kaisa till coop, handlade glass och HUNGERGAMES! :D Sen stack vi ner och tog ett kvällsdopp med Ebba, Sanna, Wilma och Emma. Skönt var det! 


Och i morgon är det skola. Känns lite sådär konstigt att vi ska börja åttan och är näst äldst av eleverna på skolan, känns liksom som det var två år sen vi började fyran haha. Nämen, det är lite blandade känslor. Både segt och tråkigt, för jag vill fortsätta ha sommarlov, kunna vara uppe hur länge jag vill och vakna när jag vill och inte ha något planerat, men också att det känns pirrigt och roligt att börja skolan igen. Träffa alla kompisarna igen, och framför allt lägret vi åker på nästa vecka, hihi läängtar. Något jag inte ser fram emot är alla läxor och prov...



Nu ska jag sluta babbla, uppdaterar när jag kommer hem från skolan, hehe känns konstigt att skriva så.. jaja, pusspuss


lite bilder tagna under sommarlovet 

                               

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards