lifeisgreen

Alla inlägg den 4 augusti 2012

Av gabby ♥ - 4 augusti 2012 21:05

Hej alla barn nu är det barnprogram nu ska vi se vad farbror frej tar fram, en liten data och kliggeliklägg så har vi plötsligt ett blogginlägg!

 

hehe. copyrajt baj mi blev jättestolt faktiskt. Orkar inte hitta på någon ursäkt till varför jag inte bloggat (har glömt) så ni får nöja er med min fina hälsning ^. I torsdags var jag och mamma och daisy och fikade hos mammas kompis och hennes hund (Dex). Sen på kvällen kom Emma hit och så hade vi filmkväll med bröderna karlsson, sex and the city , ben&jerry och chips. Hon sov hos mig och sen igår cyklade jag, emma, märta, felicia, ebba och filip till norrvalla och kollade på eskilscupen, sen vidare till olympia. Och idag har jag varit med mamma på söder och tagit bild till mitt id-kort, sen blev det lite slumpat att vi kom hem med massa kläder hehe. Imorgon sover jag, emma, ebba och sanna hos liv, ska bli kul! 


...Och nu sitter jag här, bänkad framför Os, med ett glas mjölk bredvid mig. Ikväll har jag bara segat framför datorn och teven och så får det väl förbli. Nu ska jag dricka mjölk, vi hörs


 

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards