lifeisgreen

Alla inlägg under december 2010

Av gabby ♥ - 19 december 2010 09:29

Goodmorning! (;

Vaknade för typ tio minuter sedan.

Idag ska vi nog handla det senaste av julklapparna.


Kom och tänka på att jag ska ändra min header igen, den är verkligen inte fin!

Jaja, nu ska jag nog skriva lite på min nya berättelse, ni får nog så småningom läsa den! 


Bara för jag har lust får ni dagens låt.


Jay Smith - Like a prayer ,


Jay är bäst ;)


Hejdå!



Av gabby ♥ - 19 december 2010 00:24

Tjaba tjena!

Dålig uppdatering.

Men jag har inte haft tid..

Har fixat lite med bloggen ikväll, med design och header. 

Vad tycker ni? 

Det får nog duga för just nu, får se om jag ändrar någon gång mer innan jul.

Åh vad mysigt det är med julen! Allt är så ljust ute, och man ser julpynt i nästan alla fönster!

Man får en sådan härlig julkänsla.


Jaha, nu ska jag gå och lägga mig.

Ska försöka bättra mig på att blogga, ni har ju hört det förut, haha.

Men rösta gärna i min omröstning om vad ni tycker jag ska ha mer på bloggen!


Ha det bra,

och bloggar jag inte innan julafton, så GOD JUL!! 


/G

Av gabby ♥ - 1 december 2010 21:12

höhö, världens bästa bloggare här ja ^^

Har inte haft en enda tanke på bloggen förrän idag..

Blir inte så jättelångt inlägg, för vi har prov tills på fredag och jag måste träna! ;)

Åh just det,

PÅ FREDAG ÅKER JAG OCH EMMA TILL GÖTEBORG OCH SER PÅ IDOL! :D

Förhoppningsvis går min favorit vidare, Jay! :)


Men ja, jag har inte så mycket mer att skriva om,

så jag ska försöka blogga lite mer!


Ha det så bra!

Kram.


Ni får en liten novell, kanske blir en fortsättning i nästa inlägg? ;)

Hehe, jag säger aldrig att jag är duktig, men jag försöker!



Jag sprang bara djupare in i skogen, och blev tröttare för varje steg.

Jag hörde stegen bakom mig, och mina andetag blev snabbare och snabbare.

Det enda som hördes i den mörka skogen var mitt flåsande, och monstret som jagade mig kom bara närmare och närmare.

Jag snubblade på en rot och det sved till i mitt ben.

Jag kände de kalla hårda händerna som drog upp mig igen, och kastade mig så jag slog i bakhuvudet i en trädstam.

Jag kände hur allt runt omkring mig slocknade.


mer? :$



 

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards