lifeisgreen

Alla inlägg under juli 2010

Av gabby ♥ - 31 juli 2010 00:48

Ja, ska man skriva godnatt eller godmorgon?  ;)

Ska nog gå & lägga mig efter detta inlägget.



Är typ ganska trött nu ;)


Sitter och chattar med Nea på msn   

Jag är inte normal.

Jag har en läskig visningsbild enligt Nea :)


Hahha, men nu lite allvar ;)


Har varit på festivalen ikväll också.

Såg Calle Kristiansson & The Poodles :D

Båda banden rockade ! :D


Fick autografer , kramar från bandet :D

Och, en puss på kinden av Kicken !


Jaja, bilder kommer senare 










Hejdå ;)

Av gabby ♥ - 29 juli 2010 16:58

Hej , och förlåt för att jag inte har bloggat på några dagar.

Men det är för att det är sommarlov, och jag orkar inte sitta vid datorn !

Och nu tänkte jag bara lägga in ett inlägg, eftersom det var så länge sedan.


Idag ska jag och familjen ner till Helsingborgsfestivalen :)

Ska se typ Lena från Eurovision Song Contest , och några mer.

Kommer träffa jättemånga!

Ska försöka ta med kameran om mitt batteri är laddat ;)

Annars får jag väl ta med min skruttiga mobil.

Jag bytte mobil idag, från min nya till den riktigt gamla.

Den behöver jag ju inte vara rädd om ;)

Men den tar dåliga bilder   

Jaja, kommer en dagens outfit, dagens låt & en bild jag & Wilma tog idag ! :))))))


 

Suddig bild.


Ed Hardy T-shirt - Sweden Rock festival.

Jeanstights - Typ Kappahl eller nåt.

Diadem - Vet inte ^^


Dagens låt :

Love Generation - Love Generation


En bild ;)  


Kram !

Av gabby ♥ - 25 juli 2010 20:28

Hej !


Gästerna åkte hem idag , typ vid halv ett.

Var med wilma idag, till typ sju? :)

sjukt kul !

som alltid :)

nu sitter jag och lyssnar på musik , och chattar!

ska nog inte sitta vid datorn så länge till, har suttit vid den i storts sett hela dan.

Liiite trött i ögonen nu .. 

men vi kan skylla på att det har varit storm? :D


men jaja, bilder kommer ngn annan dag !


nu ska vi käka pizza , så jag skriver mer i morgon !




kram !

Av gabby ♥ - 23 juli 2010 10:23

Hej !

Ja, nu är man hemma igen :))

skönt, men senare kommer ju gäster xd

jaja, nu ska ni få dagens låt, jag vet inte om jag hinner lägga upp dagens outfit, så det är inte säkert :)


Det blir ett kort inlägg, men jag vaknade nyss och orkar inte skriva så mycket .. (förlåt !)


Dagens låt är 

Bad boys - Alexandra Burke

Bra :)

ska se henne på Rix Fm - festivalen ^^



Kram !

Av gabby ♥ - 20 juli 2010 16:42

Hej !

Kommer inte kunna blogga på några dagar, vi ska till tidaholm.

Sedan när vi kommer hem kommer några kompisar från Göteborg till oss, och stannar i några dagar.

Vet inte om jag kommer kunna blogga.

Dagens outfit kommer , och dagens låt.

Sedan måste jag sticka !

;)


Dagens låt blir -

Lady Antebellum - Need you now


Den e så himla bra !

Lyssna, njut & Älska !


 
  

Äckelbild, men ja, ni får stå ut.


Linne - Kappahl

Shorts - Fortfarande ingen aning.

Best Friends-halsband - Typ nån smyckesaffär i Göteborg.




Ha det bra, Puss !

Av gabby ♥ - 19 juli 2010 18:26

hej igen !


Nu har jag ny header igen ;)

Vad tycks ?

Själv blev jag faktiskt ganska nöjd :)


Var ute och tog lite bilder för några dagar sedan.

Här är bilderna :)


                Alla är inte jättebra, särskilt inte den här sista.

Det blev inte fokus på grodan som jag ville, utan på stången bakom ..   




Kram !

Av gabby ♥ - 19 juli 2010 17:48

HEEJJ !

Nu har man precis skjutsat hem Emma, och vi har kommit hem från stranden.


Ska berätta om dagen !


Först cyklade Emma till mig, och när hon kom tog vi upp mina marsvin och gosade lite med dem.

Sedan åt vi lite fiskpinnar och potatis.

Efter det skulle vi gå bort till en fotbollsplan där de har konstgräs, men på vägen dit, vid Norrehed stod det en läskig gubbe som kolla jättemycket på oss   

Sedan gick han över gatan och ställde sig vid busshållsplatsen, (han fortsatte titta på oss)

vi blev nervösa och började gå fortare.

Sedan så hoppa han på bussen när den kom.

Och sen kolla han på oss när han satt på bussen som åkte förbi oss.

Så sa Emma " Hoppas bara han inte hoppar av en busshållsplats senare, för det är ju jättenära där vi ska va "

Och jag bara " Ja, för om han gör det så vänder jag om xd"

Men så gjorde han ju det   

så vi vände.

Vi skulle ta bilder,  för det blir jättefina där.

Men det blev ju inget av det -.-

Så vi gick hem och berätta för mamma ^^

Vi kallade honom för Gloddis   

Men iallafall, så vi tog lite bilder på gatan, med min skate-board och min fotboll.

Det blev ganska roliga bilder !

Men sen efter det var vi så varma så mamma skjutsade ner oss på stranden så vi bada !

Och senare kom hon med.

Och efter stranden skjutsa vi hem Emma :)

Så nu sitter jag här och lyssnar på musik :)

Kommer kanske ett inlägg lite senare..

om ni har tur ;)




Kram !

Av gabby ♥ - 19 juli 2010 12:25

Hej hopp !


Idag ska man va med Emma !

Ska bli roligt, har saknat henne !

Nu sitter jag och redigerar bilder på www.picnik.com

Riktigt bra sida !

Bilderna blir så fina tycker jag.

Tyvärr måste man vara "premium" på vissa av effekterna och sånt, men det behövs nästan inte, bilderna blir fina ändå ?   

Ni ska få ett exempel på en bild jag gjorde igår.


  Före den hade redigerats på Picnik.


  Och efter den hade redigerats.


Vad tycker ni ?


Jag blev ganska nöjd faktiskt.


Ni ska få Dagens låt och outfit också !


Eric Saade - Break Of Dawn


Också Dagens outfit !


 

Linne - Ica Maxi på Råå ^^

Blus - B. young

Byxor - H&M

Skärp - Ingen aning   




Kram !

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards