lifeisgreen

Alla inlägg under juli 2010

Av gabby ♥ - 18 juli 2010 16:27

Hej igen !


Många inlägg idag, ja.


Nu har Märta åkt hem och jag sitter och lyssnar lite på musik.


Ni ska få en liten bild på mej , så ni vet vem det är som är ägare till den här bloggen :D



     jag då :)

inte jätte bra bild, men ni får ha den så länge ;)





Kram !   


Av gabby ♥ - 18 juli 2010 14:45

Dagens outfit kommer här då !


 

Linne - H&M

Kofta utan knappar - Gina tricot

Shorts - Ingen aning   




Kram !

Av gabby ♥ - 18 juli 2010 13:41

Dagens låt är en bra låt ;) 

klart den är bra..

annars hade jag inte valt den ju ..   


Jajajajjajaja, ;)


Dagens låt blir 


Robyn - Dancing on my own

bra ;)


Av gabby ♥ - 18 juli 2010 11:44

Goodmorning Bloggis !

Sovit gott?


Det har iallafall jag !

Vaknade tio i elva ..


Så nu, dagens låt !

 blir ingen fin bild, ;)

orkar inte :)))


men dagens outfit kommer strax !


Så nu måste jag sluta, ska äta !

sen kommer Märta ! :d



ses, ! <3

Av gabby ♥ - 17 juli 2010 13:35

Här kommer då Dagens Outfit som jag lovade er!


 

misslyckad bild, jag vet.



klänning - Kappahl

Shorts (under klänningen) - Tydligen på Ica Maxi på Råå   




Jaja, ha det bra !


Kram   

Av gabby ♥ - 17 juli 2010 13:10

Ja, Ny header !

Gjorde en snabbis.


Vad tycks ?? 


Kommentera !

Av gabby ♥ - 17 juli 2010 10:27

Tjo !


Ledsen över att jag inte bloggade igår ..

jag var på stranden och senare kom Alice igen och gick hem halv tre på natten   

jag är en aning trött nu ;)

vaknade typ halv tio.

idag ska man nog slappa lite. 

jag tror inte jag orkar någonting annat än ligga i soffan :)

ni kommer antagligen få en dagens outfit om jag inte ska göra nåt annat idag!

Typ va med kompis eller nåt :))



Ni får dagens låt och en fin bild :)


DAGENS LÅT

Somebody to love - Justin Bieber


Inte för jag tycker han är speciellt bra, men vissa låtar är okej.


  

google igen ,.





Kram !!

Av gabby ♥ - 16 juli 2010 10:39

Godmorgon Bloggen !


Idag ska man va med Alice :)

Ska nog ner till stranden lite eftersom det ser ut att va fint väder ?   

Solen skiner ju iallafall ..     



Oj, ska sticka nu !

Inlägg kommer senare !



Kram ! <3


Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards