lifeisgreen

Alla inlägg under juli 2010

Av gabby ♥ - 7 juli 2010 12:46

Hej bloggis!


Nu sitter jag och Emma vid bloggen och skriver lite.

Vi ska strax gå och köpa en pizza till oss eftersom vi är hungriga   

Ska lämna tillbaka filmen vi hyrde då också.

Vi hörde "Smekmånaden" men jag har för mig att jag har sett den innan ;-)

Iallafall,

nästa gång ska jag och emma hyra " How to be " med Robert Pattinson   

Han är ju bara sååååååååååååå snygg, inte sant ? Det måste ni tycka, annars får ni smiiiisk  ;)

Blir ett litet inlägg den här gången, men det kanske kommer lite mer senare? : )


dagens outfit   


 


T-shirt -Gina Tricot

Shorts - Samma som igår, vet fortfarande inte var de är köpta ^^

Av gabby ♥ - 6 juli 2010 14:52

   dagens outfit   

Linne - Gina Tricot

Shorts -Ingen aning ^^

Av gabby ♥ - 6 juli 2010 14:07

Tjaba bloggen!


Nu kommer det äntligen ett inlägg!

Jag har tänkt och skriva ett inlägg, men sedan glömmer jag det bara.

Nu ska jag berätta om vad som händer idag,   

Idag ska jag ha sovis med Emma,   

Det ska bli kul!

Vi ska nog ta lite bilder, och hyra en film!


Bara så att alla vet, så är jag bäst!

Jag ville bara påminna er om det ;)



Här kommer en liten sommarbild, bara för att jag älskar sommaren!

Bilden är tyvärr tagen från google, jag hade ingen egen som var bra.

 

ska börja med dagens outfit.


Men dagens låt försvinner inte!


Dagens låt


är...


För att jag älskar den !   

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards