lifeisgreen

Alla inlägg under juli 2010

Av gabby ♥ - 15 juli 2010 11:38

Heeeeeeeeeej 

förlåt !

Jag har inte bloggat alls typ ... :(((

jag har glömt :(

----------------------------------------------------------------------

skulle egentligen ner till stranden idag, men det regnar typ och det ser ut att börja åska :(

så jag ska va med lilla Emma istället! 

:)

ska dit efter maten :)

Och imorgon blir det Alice ;)

-----------------------------------------------------------------------------------

DAGENS LÅT 

Travie McCoy, Bruno Mars - Billionaire



det krånglar sig så videon kommer i nästa inlägg -.-

så nu kommer en fin bild (från Google..) !



 


den var ganska liten, men fin ? :)


kram !  

Av gabby ♥ - 13 juli 2010 10:44

Yeej!

Ebba har kommit hem!   

Har saknat henne!


Idag ska man nog va med henne :))))


Det blev inget inlägg igår, och det ber jag om ursäkt  för ..

så idag blir det både dagens låt, dagens outfit och en fin bild ;)


  Som vanligt en bild från Google, tyvärr ..



Dagens låt är -


Joan Jett - I Hate myself for loving you


Tyvärr kommer dagens outfit senare eftersom jag måste göra mig i ordning   




Kram!

Av gabby ♥ - 11 juli 2010 19:00

Hej alla glada läsare!   


Idag har man sedan klockan elva till klockan typ tre varit på stranden med mamma & pappa!

Sedan 20 min senare kom Emma & Wilma ;)

Vi badade mycket ? :D


Det var kul!

Vi dök i de stora vågorna! :D


Jag brände mig mycket! :(



Nu åt jag nyss.


vi åt fläskfilé och klyftpotatis :)



Usch, det regnar och åskar riktigt mycket!  

Jajja, nu kommer iallfall dagens låt!


Det blir ännu en Muse- låt!

Muse - Undisclosed Desires

Den är riktigt bra :D


Det blir tyvärr lyrics .. :)



Dagens outfit kommer senare!


Ha en trevlig kväll!


Kram

Av gabby ♥ - 10 juli 2010 19:53

Tjeeena!


Har varit på stranden med pappa och tagit ett kvällsdopp.

Jätteskönt i vattnet!   


Pappa grillar där ute, så vi ska strax äta.

Sedan efter maten ska jag och pappa ladda in några låtar på min mobil   



Kommer en liten bild på Råå Vallar tagen från google.

Åhh, jag ska ut och ta bilder vid stranden!


  Vågor!   






Kram!

Av gabby ♥ - 10 juli 2010 14:08

Hej era svettiga grisar!   

Blir inte ett långt inlägg idag, för jag måååste ut!

Det är ju hur varmt som helst!?

Typ 30 grader?   

Känns som det ..


Vad ska alla göra idag?

Någon som har lust att åka till stranden?

Jag vill ner!

Jag ska bada!

Men jag vill ha med någon kompis!


Var i Båstad igår hos några kompisar, fick mååååååånga myggbett!   

kliar :(




Jaja, dagens låt snabbt sen måste jag få tag på någon kompis!




Kayne West - Heartless






Kram!

Av gabby ♥ - 8 juli 2010 12:13

  Dagens outfit alltså ;D


Tröja - Ingen aning ;D

3 kvarts mjukis - H&M

Av gabby ♥ - 8 juli 2010 10:12

Hej!


Nu halv ligger jag i soffan med datan i mitt knä och kollar på tv ;)

Därför har jag på mig myskläder idag ;D


Dagens outfit kommer i nästa inlägg ;)


Dagens låt iallafall!

Muse - Uprising


Den är så jättebra!

Lyssna på den ;)


på min data kommer inte videon upp, men ni kan ta fram den själva? ;)

Av gabby ♥ - 7 juli 2010 22:06

hej .


Bu, jag läste ut min bok "Genom dina ögon" med Stephenie Meyer för kanske en halvtimme sedan...

Det är en av de fem absolut bästa böcker jag läst!

Det är de fyra "Twilight" böckerna och "Genom dina ögon" ! :D

Alla ska måste läsa den, måste!


Fick reda på av Wilma att det är 498 dagar kvar tills första Breaking Dawn filmen kommer ut på filmduken .. :(((

18 november 2011..

Men kul iallfall att det är bestämt!


Nu sitter jag och sjunger till Walking in Memphis ;)


Och nu ska jag avsluta detta inlägget med dagens låt och en fin bild från google :)



Decode - Paramore


Bara för att jag skrev om Twilight ;)

Den är med på första filmens soundtrack om ni inte visste det ;)

 

Jag har inte tagit bilden , den är från Google.

Men jag ska banne mig ut och ta sådana fina sommarbilder någon dag!



Kram!

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards