lifeisgreen

Alla inlägg under juli 2012

Av gabby ♥ - 31 juli 2012 20:51

Igår var jag på stan med Liv Och hennes kompis Cecilia. Köpte en smart grej till tandkrämstuben haha. Idag var jag och mamma och Daisy först på banken för vi ska fixa sånt kort till mig. Sen kom min morfar och hans fru så nu har vi nyss ätit. Vi hörs!

Av gabby ♥ - 29 juli 2012 18:54

 

Sitter hos Sanna nu, och vi har för ett tag sedan varit ute och fotat lite och nu när sanna såg att det börjat regna så ville hon ut och ta mer foton, hihi! Så nu ska vi ut än en gång, men jag hör av mig när jag är hemma igen, är väl hemma runt nio. puss

Av gabby ♥ - 27 juli 2012 18:10

Har som sagt varit på festivalen idag med Sanna, och träffade också Wilma och Mimmi så vi gick med dem! Köpte ett bumperskal, bet inte om jag köpte något mer haha. Sitter nu i bilen på väg mot hundbadet på örby, Daisy ska bada för första gången! Gulligt. Bloggar mer sen, puss

Av gabby ♥ - 27 juli 2012 11:06

                                   -LÅNGT OINTRESSANT INLÄGG FÖR ER SOM VILL VETA-


Hej! Igår var det tänkt att jag skulle ner till helsingborgsfestivalen med felicia, men det blev inte så. Stack istället ner och gick runt med ida, vigge, maja, simona, marwa, karina och så någon mer :$ Det var riktigt kul! De tvingade upp mig i extreme fly som jag redan åkt i och för sig men den var rolig, haha ni hade rätt.. jag ångrar mig inte! ;) 

Sedan efteråt berättar de att den var sönder, eftersom den inte snurrade haha... 

Men iallfall , sen tog vi nåot att äta och sen gick vi och skulle kolla på loreen, och det var typ där allt kaoset började, haha. Jag, ida maja och karina trängde oss in bland massa folk så att vi stod skapligt långt fram men ändå inte såg någonting.. Sen var hon en halvtimme sen, körde bara fyra låtar, och det hade kunnat vara bättre.. tyvärr. Helt plötsligt såg vi inte maja och ida och och sen efter ett tag så gick karina så då stod jag där själv, haha. Fick lite panik och gick dit jag skulle möta mamma, sms och samtal gick inte iväg, och mamma hade nästan inget batteri så jag kunde inte nå henne.. Sen så hittade jag mamma till slut efter en halvtimme ca, som tur va och så tog vi en taxi hem. de var en rolig kväll men med så mycket folk som trängs osv får jag bara panik haha. 


Idag ska dit igen med sanna, på dagen nu som tur är. hör av mig senare, för nu måste jag nog göra mig iordning.puss


 

Av gabby ♥ - 25 juli 2012 21:40

Hej. Kom precis in efter att jag har varit ute en liten runda med Daisy. Idag kom mammas gamla kompis på besök med sin lilla valp, och Daisy fick en ny bästis - en liten tervueren, Dex! Han var en vecka yngre än Daisy, och de var i samma storlek så det passade ju bra! De busade nästan hela tiden och när Dexter sov kom Daisy och skulle väcka honom för att leka mer - jobbig eller vad haha?!


Mamma kom iaf hem för en stund sen med en mega stor chokladboll och en ben och jerry, hihi mums! Så ska strax smaka lite på den! Imorgon ska nog jag och felicia och märta (om hon svarar) ner till helsingborgsfestivalen på eftermiddagen, och sen på kvällen ska jag se loreen. Jag har inget att berätta så vi hörs mer sen, puss

       


Såhär går det när jag först försöker va fin och ler - sen spårar det ur

Av gabby ♥ - 24 juli 2012 22:56

 

I natt sov jag hos Ebba och igår var vi på sommarköket och käkade glass, sedan tog vi lite bilder och gungade på stranden hehe. Sen kom jag till henne vid typ nio (?) eller kanske senare så spelade vi lite kort med hennes mamma. Idag var det tänkt att vi skulle sola i hennes trädgård men det blev typ inte så, solade kanske en halvtimme timme haha. Och sen ikväll har jag varit på gröningen med OV och spelat brännboll och badat. Riktigt roligt och mysigt var det! Har duschat, varit ute med Daisy och också sprayat sånt "spray-blond" i håret så det blir solblekt! imorgon vet jag inte vad som händer, säg till om ni vill träffas , puss!


Av gabby ♥ - 23 juli 2012 13:43

Hej, sitter ute och solar just nu, dör typ av värmeslag. Idag kommer nog några kompisar hit för att hälsa på Daisy (och oss) och sen ska jag ha sovis med Ebba, men vi har inte bestämt var än haha. Uppdaterar sen när jag vet mer hur dagen ser ut, puss

Av gabby ♥ - 22 juli 2012 21:16

Instagram: medinare
Twitter: medingabriella
Kik: medinare

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards