lifeisgreen

Alla inlägg den 8 juli 2012

Av gabby ♥ - 8 juli 2012 23:03

 

bidragen!

från högst upp i högra hörnet till längst ner i vänstra:

iidasofiaa.blogg.se (1)

photobyybella.blogg.se (2)

mmoamatilda.blogg.se (3)

fotoday.devote.se (4)


SKRIV NUMRET NI RÖSTAR PÅ, DET SOM PÅMINNER MEST OM SOMMAR. DEN SOM FÅTT FLEST RÖSTER TILLS IMORGON KVÄLL VINNER LÄNKNING I SIDMENYN I TVÅ VECKOR.

Av gabby ♥ - 8 juli 2012 17:36

Hej, och förlåt för att bilderna inte kom upp igår, men de kommer upp idag, det lovar jag faktiskt. har ändrat lite, jag väljer vinnaren direkt ikväll, för det verkar inte vara någon som är sådär jätteintresserad av fototävlingen. synd!

Men ska se om jag kan fixa något annat som livar upp bloggen, vill liksom ha något som gör det roligt för er att läsa och så när jag väl hittar på något och är taggad på allt så är det ingen som anmäler sig eller bryr sig, så man blir rätt less på det, med tanke på att det är mer än fyra stycken som läser min blogg, menar jag. Men ja, det är väl erat val.


Idag har vi varit på Ikea, köpte lite saker till Daisy (eftersom vi får hem henne på SÖNDAG) och lite saker till mitt rum. Fick en spegel, som jag velat ha jättelänge, så nu har jag och mamma möblerat om på mitt rum. Efter Ikea åkte vi och gosade lite med Daisy, känns riktigt bra när de säger att hon och hennes syster är de som alltid är gladast och snällast   

Har precis varit ute i solen ett tag och ska nog strax ut igen. Vi hörs sen, kram

   

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards