lifeisgreen

Alla inlägg under juni 2011

Av gabby ♥ - 27 juni 2011 22:43

Hej. Sitter just nu i farmors kök i Katrineholm och har för ett litet tag sen ätit lite mat.

Innan idag åkte vi ju bil alldeles för länge för att jag skulle bli uttråkad, haha. Gjorde ett stopp hos min farbror i Linköping och sen åkte vi vidare till farmor. Igår bloggade jag inte alls, men jag kände inte att orkade, helt enkelt.

Var med Emma under dagen, vi tog lite fina bilder, och så. Några av de finns på Emmas blogg, och jag kanske lägger upp lite bilder.


Imorgon åker vi vidare till Stockholm där vi stannar hos Kaisa, Filip, Karin & Anders. På onsdagen skulle vi till Grönan, jippi!! ;)


Nä, nu har jag bara typ tio minuter kvar tills min dator stängs av (dåligt batteri) och jag orkar inte leta efter ett eluttag , haha. Så jag kommer snart lägga mig och läsa och så småningom gå och lägga mig.

Kanske kommer något inlägg under dagen imorgon, ha det bra.


ciaoooo



   bevis på att jag hade tråkigt i bilen ..      farmors katt Felix.   katter är läskiga när de gäspar ;)      emmas "allergi" HAHA

Av gabby ♥ - 25 juni 2011 21:29

Tjolahopp!

Åkte som sagt till L. 157 innan idag, hittade lite saker som ni får bild på i nästa inlägg.

När vi kom hem fikade vi lite, jag satte mig vid datorn och sedan dess har jag bara slappat.


Imorgon är jag nog med någon kompis. Och måste ju även packa. 


Nu ska jag ner och kolla på någon James Bond film som går på tv ikväll med mamma och pappa. Hörs som sagt senare, ha det bra ♥


       gårdagens klädsel! 

Av gabby ♥ - 25 juni 2011 14:18

Har precis ätit lunch och nu sticker jag till Lager 157 ett tag!

Kommer nog bilder på vad jag köpt, (om jag överhuvudtaget köper något!!)


ha en bra lördag!

Av gabby ♥ - 25 juni 2011 12:22

Hej! Kvällen igår var jätterolig! På dagen gjorde jag inte mycket, slappade mest vi datorn osv. Framåt kvällen när gästerna kom åt vi gott, vi barn spelade kubb och gjorde en extremt svår tipsrunda åt de vuxna, åt jordgubbar och hade allmänt trevligt. 


Idag vet jag inte vad jag ska göra, kanske packar lite smått till måndag.

Får se. 


   fotograf: Gabriella 

   kamera: Canon EOS 1000d 18-55mm


Nu ska jag göra mig iordning. Bloggar mer under dagen. Pusshejj

Av gabby ♥ - 24 juni 2011 10:48

Godmorgon/God middag.

Åt frukost för ett tag sedan och sitter nu och läser lite bloggar, samt uppdaterar facebook varannan minut, haha. Händer ju ingenting roligt?! ;p


Menmen.. Idag är det som sagt Midsommar, och våra kompisar från Landskrona kommer hit, och vi ska då fira det med dem. Kanske slänger in en liten bild på vad jag hade tänkt ha på mig idag, nackdelen är att jag inte vet ännu, haha.


Snart ska jag gå upp och göra mig iordning, och sen nu på dagen innan de kommer kanske jag fotar lite utomhus eller någonting sånt. Verkar ju vara fint väder iallafall..!


Ha en bra midsommar, kanske slänger in något till inlägg under dagen. Puss



   

Av gabby ♥ - 23 juni 2011 22:55

Innan idag var jag och mamma på söderpunkten och shoppa lite. Eter det åt vi, och sen slappa jag ett tag. Var som sagt med Julia efter det, roligt! Många konstiga bilder.. haha.

Sitter just nu och.. tråkar.. längtar till på tisdag, för då träffar man ju Kaisa, och sen på onsdagen tror jag, sa kaisa att vi kanske skulle till grönan, och det var ett tag sen jag var där , kanske två tre år, så det blir så kul!


Jag har ingen aning om vad jag ska göra sen, är inte så speciellt trött så vet inte om jag vill gå och lägga mig och läsa eller nåt sånt, kanske gosar ner mig i min sköööna sittsäck och läser,eller ritar, vem vet? ;)


Nu ska jag fortsätta ha tråkigt, och bjuda på några inte allt för galna bilder från ikväll. Godnatt & sov gott, för det här blir nog sista inlägget idag.


 

     

Av gabby ♥ - 23 juni 2011 19:17

Hej! Sitter just nu med Julia, och kollar runt lite på olika bloggar. Vet inte vad jag ska skriva egentligen, men ville bara uppdatera lite eftersom jag inte bloggat någonting idag.


Imorgon är det midsommar och då kommer några som vi känner från Landskrona och vi ska fira det med dom. 

Tror jag bloggar mer ikväll, om jag inte gör det så får ni ha en bra dag!

puss.


Hej alla! Ville bara säga att Gabriellas blogg är jättebra, visst? Men var är ni?! Läs hennes blogg förfan       Hihihi.. ni är ju lita säriga som inte gör det.. Men skulle bara säga det tror jag? Men Gabriella du sitter ju brevid mig men iaf, jag älskar dig!    / J  


   sööööt eller vad? ;)

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards