lifeisgreen

Alla inlägg den 3 juni 2011

Av gabby ♥ - 3 juni 2011 18:11

Hej! Igår cyklade jag och emma och hyrde film , Valentine's day, den var jättebra&rolig! Rekommenderar den. 

Sen åt vi och sånt, och vid kanske elva halv tolv gick vi och la oss och spela lite mario kart. Idag vaknade vi vid åtta för jag skulle till tandläkaren vid halv tio. Så tog vi bussen dit, jag bytte bågar, (de sista!) och sen gick vi lite på stan, letade efter ett par shorts, men hittade inga jag tyckte var perfekta. Köpte istället ett par balla brillor! ;) kommer bild senare. 

Sen stack vi hem till mig jag bytte om och sen stack vi hem till emma och åt, och sen cyklade vi till stranden där ebba och wilma också var. Tog årets första dopp faktiskt! (a) *applåd*

Nä, men det var jätteskönt! även om det var kallt ibörjan haha! Efter en stund kom också Julia.

Efter det cyklade vi till kg och kolla på en match. Vi fick en vän, och Julia fick en pojkvän!  

HAHAHA.

Men ja, kom hem för kanske tjugo minuter sedan och nu ska jag ut igen och sola lite i trädgården. Ska nog ut senare ikväll också, med Ebba och Julia, får se om någon annan också ska.

Men vi hörs!

puss&hej 


 

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards