lifeisgreen

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av gabby ♥ - 16 juni 2011 15:42

Hej! Förlåt för att jag inte bloggat så där jättebra , men jag har ju SOMMARLOV! har fortfarande inte fattat det, känns bara som helg.

Och jag vet att jag har sagt innan att 'bloggningen är inte jättebra men det blir bättre under sommarlovet, då är jag ju ledig!' men det är just det, jag är ledig i typ nio veckor eller nåt sånt, och då ska jag hinna med så himla mycket kul! Stranden, ute med kompisar, BADA, partille cup, bakken, stockholm, och massa annat! så jag kan säga såhär : Jag  SKA blogga, men det kanske inte blir ett inlägg varenda dag. Ska förska iallafall, men får se.

Igår kväll var det sån avslutningsfest med vår klass, och vi spela brännboll och fotboll. Skitkul var det! Tummen ner för det att jag stukade mitt finger på brännbollen när jag skulle fånga lyra, heh. Så jag har lite svårt att skriva ;)

Idag känner jag mig lite krasslig och trött och har ont i halsen. Har även tappat mitt suuuuperfina armband med en skyddsängel på , så jag är också lite deppig. Ska kolla klart på I robot senare, och även duscha.

Nu ska jag ta en kopp te och hoppas att jag mår bättre ikväll!


soliga kramar ^^


 

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards