lifeisgreen

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av gabby ♥ - 6 juni 2011 20:20

Häj. Nu siter ja ok har presis pakat min veska. 

hihi, nä skoja. 

Men anledningen till att jag inte bloggat idag är för att jag inte ORKAT. hähä.

I morse vaknade jag typ vid tio, gick ner och åt frulle och sen slappa jag ett tag i soffan. Gick och gjorde mig iordning och satt och läste en stund där ute. Sen kollade vi på Dumma mig, hihi. Den var rolig, och jag är lite fånig vad gäller animerade filmer. Jag vill alltid se dem! Såna som alltid har en humor som jag skrattar ihjäl mig åt. Haha, jag minns när jag, emma och wilma gick på bio, vi skulle se Det Regnar Köttbullar, den var riktigt rolig, och exakt min humor! I allafall, ibörjan var det frihetsgudinnan som blev vält av en banan, haha! Gud , jag skrattade så jag nästan kissade på mig. Jag har för mig att Wilma också började skratta men de andra bara glodde helt konstigt på mig, hhehe.


Efter filmen gjorde jag mest ingenting,läste, och sen åkte jag med mamma och handlade och efter det åt vi jordgubbar och glass, mums! Sen kom Julia & Marion så var vi en stund. Och sen skulle de hem och äta, så då åkte jag med mamma ner på stan för hon skulle typ kolla på blommor. När vi kom hem igen åt vi lite tomatsoppa och sen efter det kom Julia & Marion igen. Vi satt mest och kollade på mina marsvin och snackade, kul! :)

...& nu sitter jag här och bloggar, och ska snart ner och ta lite flingor och mjölk. (jag ääääälskar att äta cheerios :p) Senare var det typ en film som hette I robot som jag tror pappa och jag skulle se. Sen efter filmen ska jag nog gå och lägga mig. För imorgon är det ju skol-OS i beachhandboll och vi ska typ samlas halv nio tror jag.. Men ja,  det går säkert bra. Hoppas att det går lika bra i år som förra året med klassen! Då kom vi till kvartsfinal, så om vi hade vunnit den matchen vi förlorade hade vi kommit till semifinal.. 

Blir nog inget inlägg under dagen, men ska se om jag kan fixa några tidsinställda.

Sen iövermorgon är det ju skola igen, och det gör mig faktiskt ingenting, för jag tänker typ hela tiden på att det snart är sommarlov. Det är två skoldagar kvar, egentligen fyra, men två av de dagarna är det schemabryt så då är det inga vanliga lektioner.

Ja, nu ska jag som sagt kolla några bloggar snabbt sen ska jag ner och kolla lite tv. 

Kram.



ps. Ni som läser min blogg, var snäll och kommentera detta inlägget! Vill bara veta ungefär hur många som följer. Och jag hoppas ni vet att jag blir jätteglad om ni sprider denna bloggen vidare.


               

Av gabby ♥ - 6 juni 2011 14:59

Ångrade mig igår, men hann inte säga till..

bilderna jag blev mest nöjd med från stranden är uppe på min fotoblogg; http://gabriellasfoton.blogg.se/

kram


Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards