lifeisgreen

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av gabby ♥ - 1 juni 2011 21:16

tycker inte ni också att jag skriver 'iallafall' rätt ofta?

Av gabby ♥ - 1 juni 2011 21:09

Hej! Förlåt att jag inte bloggat sen igår em! Men idag var jag ju iskolan och sen slutade vi, stack hem och åt och lite senare gick jag till handbollen. Riktigt rolig träning idag! Vi var typ bara sju, haha. Men vi spelade jättemycket korta matcher, och sen övade vi på såna "stilmål". Vi provade Japanen, snurrade och sköt under benet, haha, låter konstigt, hihi!

Men iallafall, när jag kom hem från träningen åt jag och mamma pizza, och sen kollade jag på Glee. Nu vet jag inte vad jag ska göra, men jag ska va uppe ett tag till iallafall! haha, är ju L E D I G ! 

sköööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö
öööööööönt.

Men ja, nu ska jag spela spel på mobilen, hörs kanske senare, vågar inte lova något. Men vi hörs iallafall imorgon! 

PuSsOhEj


   lilla snigel akta dig



det är ny månad,   








Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards