lifeisgreen

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av gabby ♥ - 9 juni 2011 21:11

Hej! Beachhandbollen i tisdags gick rätt bra, spelade åtta matcher totalt och vann alla utom två. Kom till åttondelsfinal där vi förlorade med förlängning av matchen, den som gjorde först mål vann, och ps fick en straff och gjorde då mål, (som egentligen skulle blivit övertramp..!!!) Men ja, är iallafall jättenöjd ändå. 


Igår var jag ju iskolan och efter det gick jag till handbollen och sen när jag kom hem hade min mormor kommit, kul! Hon ska vara här tills på onsdag.


Idag var det ju som sagt skola igen, och vi följde väl till viss del schemat, men annars städade vi mest.


Imorgon blir det schemabryt vilket innebär att vi inte följer schemat, utan gör andra saker. Och vi ska göra någonting med klassen, som jag tror jag vet vad det är, ;)

Berättar kanske imorgon. Om jag hinner..

På måndag är det också schemabryt och då börjar dagen med att vi sexor ska spela spökboll mot lärarna (och då klär vi alltid ut oss :p) och vi ska se till att vinna! Efter det kommer vi kolla lite på fotboll som niorna spelar mot lärarna, och sen vid tolv ska vi musikprofilare ha en liten konsert ^^ Vi ska spela Hold my hand och Down, och vi spelar båda låtarna jättebra så det kommer gå kanon!


OCH PÅ TISDAG ÄR DET SKOLAVSLUTNING! :D ♥


lite om de sista dagarna, förutom helgen då , där ska jag bara slappa och sen någon dag skulle jag ner till stan med mormor. 


vill bara varna er om att bloggningen kanske inte är på topp denna veckan, men jag ska se till att jag bloggar INNAN vi får sommarlov, och sen efteråt! :D

Ha det bra, 

kram!


 

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards